AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Hei! Jeg er for første gang gravid og er 10+3. Leser ofte at oftest så skjer abortene tidligere enn uke 5-6 men etter at hjerter Slår så er sjansen mindre? Jeg har fått bekrefta et hjerte som slår😊 Men er det mange her som har hatt spontanabort etter uke 10? Hilsen en bekymret førstegangs gravid Anonymkode: b73a4...bdb
atropos Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Prøv å ikke bekymre deg for spontanabort. Å høre om de som har mista sent vil ikke hjelpe noe på dine bekymringer. Gratulerer med graviditeten
Ny Bruker Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Rundt uke 6 begynner hjerte å slå og rundt uke 9 placenta tar over funksjonen. Gynekologen min sa at det er de to mest kritiske stadier. Har man sett at alt er bra etter uke 10, så er sjansene gide at det skal gå bra. Min erfaring er at bankende hjerte er ingen garanti.
våren14 Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 (endret) Siden du spør... mistet min første i uke 11... hadde superfin tidlig UL i uke 10 med sprell levende baby og alt vel... uka etter (romjula to år siden) - død Aldri noen garantier, men tror det hører til sjeldenhetene det vi opplevde. Ingen artig statistikk å fylle kan man si... Endret 16. desember 2016 av våren14
Gjest Sorbus Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 15 timer siden, Ny Bruker skrev: Rundt uke 6 begynner hjerte å slå og rundt uke 9 placenta tar over funksjonen. Gynekologen min sa at det er de to mest kritiske stadier. Har man sett at alt er bra etter uke 10, så er sjansene gide at det skal gå bra. Min erfaring er at bankende hjerte er ingen garanti. Dette er jeg blitt fortalt også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå