Gå til innhold

Min treningsdagbok!


infectedsopp

Anbefalte innlegg

Hei! Prøvde meg på en slik dagbok tidligere, men var ikke motivert nok den gang. Prøver igjen!

Jeg vil ned 10 kg og komme i bedre form. Starter fra mandag 19.12.16. Egentlig starter jeg på lørdag med jogging og fjelltur, men tenker at mandag er en fin begynnelse på det bedre liv sånn offisielt, da det blir litt festligheter i helgen. Så det er da jeg egentlig begynner, men samme det. :) 

Skal logge alt av trening og vekt. Uansett om det er opp eller nedturer. Denne gang skal jeg klare det. :) 

Logger fremgangen hver søndag tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest- silje

Følger her jeg :)

Like greit å starte i helgen, samme hvilken dag en begynner, da kroppen ikke vet forskjell allikevel. Godt du er motivert! Skal heie på deg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på en lang tur på fjellet etter jobb. Da jeg kom hjem etterpå tok jeg meg en liten joggetur. Er i dårlig form altså, så jogger ikke så langt, i tillegg til at det var en ganske god tur fra før av. Har i hvert fall gjennomført treningen for mandagen og det føles godt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, gjest- silje skrev:

Følger her jeg :)

Like greit å starte i helgen, samme hvilken dag en begynner, da kroppen ikke vet forskjell allikevel. Godt du er motivert! Skal heie på deg :duskedame:

Helt enig i den! Føler jeg får en "kickstart" også på en måte :) Kjekt at du følger med og takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært en del på farten på ettermiddagen før jeg gikk en lang tur, denne gangen i bygda. Har klart å holde meg til sunnere mat enn det jeg pleier i løpet av disse to dagene. Føler meg litt bedre i form allerede, men det kan gjerne være psyken også, hehe. Uansett, gleder meg til en ny dag i morgen med jogging igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag: En god tur med hundene før det ble en joggetur alene. Føltes herlig! Ble litt kos på kvelden, men det er tross alt jul. Ikke for mye heldigvis. Tror det skal gå bra :)

Torsdag: I dag har jeg jobbet lenge, så det ble en standard tur i bygda igjen. Satser på en bedre dag i morgen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PCen min har kræsja, så det har vært dårlig med oppdateringer i det siste, sorry! Uansett så har jeg holdt en stabil vekt på 65 kg i julen. Så det tenker jeg er noe å juble over! Det har stått dårlig til med treningen (da mener jeg joggingen), men jeg skal ta skikkelig tak i meg selv fra nå av. :) Oppdaterer videre når jeg får tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Du er 65kg, og vil ned 10kg, hvor høy er du?

Kjedelig med pc-problemer! Vår røyk i november, og det gikk noen få dager før vi fant ut at vi bare måtte kjøpe ny. Dette var hovedpcen som blir brukt på tven, slik at vi får sett filmer og serier, så uten den var det litt krise ja... 

Endret av gjest- silje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 28. desember 2016 den 22.43, gjest- silje skrev:

Du er 65kg, og vil ned 10kg, hvor høy er du?

Kjedelig med pc-problemer! Vår røyk i november, og det gikk noen få dager før vi fant ut at vi bare måtte kjøpe ny. Dette var hovedpcen som blir brukt på tven, slik at vi får sett filmer og serier, så uten den var det litt krise ja... 

Ganske kjipt ja! Er litt usikker men 163 + eller noe. Har veid 55 før og det var ideelt, men skulle hatt mer muskler i stedet for å se daff ut. Har kraftig/bred benbygning i tillegg så jeg tror det teller litt på vekta, Så sånn sett betyr ikke vekten så mye altså mtp jeg skal bygge muskler (driver med pilates). Men hovedmålet først er å gå ned og så bygge litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte forresten på 67/noe i den duren. Men drit i det! :) nå er jeg på 63.5 kg, jogget 2 mil til sammen sist uke, veldig stolt over det! Oppdaterer videre på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Kjempebra med joggingen forrige uke :jepp:

Og flink du har vært med å gå ned i vekt :) 

Jeg merker ekstrem forskjell på kroppen etter at jeg begynte med styrke kontra jogging! Så det kan anbefales hvis du ønsker en strammere kropp ;) Nå veier jeg mye mer, men ser bedre ut - noe som sikkert er enste grunnen til at jeg har holdt ut med styrketreningen i ett år, da jeg egentlig elsker joggingen og jeg hadde nok holdt meg til den, hvis knærne mine hadde trivdes med det ;) Nå er de heldigvis bedre så jeg klarer 2g i uka, og det er jo bedre, enn ingenting da :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...