Gå til innhold

Blir så stressa av dating - trenger tips!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

28 år gammel jente her, som har et lite "problem". Jeg dater for tiden i håp om å finne den rette, men jeg tror tinder er i ferd med å "fucke" med meg.. Har datet flere bra fyrer som jeg har vært interessert i, men ikke vært "sikker" på om har vært det store for meg (har vært i startfasen da, typ 2-3 date), og det samme gjør jeg nå. Problemet er bare at andre potensielle fyrer blir nedprioritert i de periodene pga at jeg ikke har tid til å date flere på en gang og fordi jeg ikke tror det hadde funka for meg. Da begynner jeg å lure på om de andre der ute er mer "rett" for meg og om jeg går glipp av noe, blir stressa av det og tenker "hva om jeg lar drømmefyren gå fordi jeg dater en annen nå?". Ser selv at dette er helt på bærtur, men blir stressa av det og er redd jeg begynner å bli negativt påvirket av tinder (det at man alltid ser etter noe enda bedre) og det vil jeg ikke. Noen som har opplevd det samme og kanskje har noen råd?

Takker på forhånd og mener ikke å virke selvgod (jeg er full av feil og ikke miss perfect på noen måte, og det veit jeg ;)).

Anonymkode: 21c44...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

28 år gammel jente her, som har et lite "problem". Jeg dater for tiden i håp om å finne den rette, men jeg tror tinder er i ferd med å "fucke" med meg.. Har datet flere bra fyrer som jeg har vært interessert i, men ikke vært "sikker" på om har vært det store for meg (har vært i startfasen da, typ 2-3 date), og det samme gjør jeg nå. Problemet er bare at andre potensielle fyrer blir nedprioritert i de periodene pga at jeg ikke har tid til å date flere på en gang og fordi jeg ikke tror det hadde funka for meg. Da begynner jeg å lure på om de andre der ute er mer "rett" for meg og om jeg går glipp av noe, blir stressa av det og tenker "hva om jeg lar drømmefyren gå fordi jeg dater en annen nå?". Ser selv at dette er helt på bærtur, men blir stressa av det og er redd jeg begynner å bli negativt påvirket av tinder (det at man alltid ser etter noe enda bedre) og det vil jeg ikke. Noen som har opplevd det samme og kanskje har noen råd?

Takker på forhånd og mener ikke å virke selvgod (jeg er full av feil og ikke miss perfect på noen måte, og det veit jeg ;)).

Anonymkode: 21c44...1dd

Jeg forstår det slik at du ikke er helt sikker på hva du egentlig er ute etter? Så du dater litt i håp om å treffe på den rette, men er redd for å gå glipp av noe bedre dersom du satser på en fyr.

Uansett hvor god du er, så finnes det en annen asiater der ute som kan gjøre bedre enn deg. Men spøk til side; hvor mange menn har du tenkt å date før du nøyer deg med 'den rette'? Når vet du i såfall at dette er 'den rette'? Vi vil alltid kunne argumentere på en eller annen måte for at det finnes noe bedre der ute. At han var høyere, rikere, hadde mer skjegg, større D, mer humor, gav deg flere komplimenter osv.

Senk skuldrene dine, finn en god venn du kan prate med, et glass vin og finn ut hva som er viktig for deg :)  Spør dem om hva de tror ville passet til deg. Gå på date fordi du virkelig vil bli kjent med vedkommende, heller enn fordi du er redd for å gå glipp av drømmeprinsen.

Lykke til!

Endret av Edalokojs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du roer ned datinga litt, og tenker deg nøye om hva ifht hva du ønsker deg av en eventuell kjæreste. Neste gang du dater, så date én om gangen, og bruk litt tid på ham. Dersom dette ikke går, ta en pause, og så date neste. Tenk at du skal gi hver og én en sjanse, ellers blir du aldri å finne "den rette". Du trenger å åpne opp hos deg selv slik at følelsene kommer frem hos deg.

Anonymkode: cfec9...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarte det samme som deg. Ble veldig stresset rundt hele dating konseptet. Jeg måtte rett og slett logge meg ut av tinder og bare fokusere på den mannen jeg datet. Det er jo slik at når man har for mye valg ender man med å ikke velge noen- og der vil man ikke være heller. 

Anonymkode: 02aba...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, December 15, 2016 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Erfarte det samme som deg. Ble veldig stresset rundt hele dating konseptet. Jeg måtte rett og slett logge meg ut av tinder og bare fokusere på den mannen jeg datet. Det er jo slik at når man har for mye valg ender man med å ikke velge noen- og der vil man ikke være heller. 

Anonymkode: 02aba...333

Jeg blir også stresset av datingkonseptet. Mange tilbud, og vet ikke hva jeg vil eller med hvem....

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også stresset av dating... eller.. snarere mangelen på dating. Pris deg lykkelig over at du ihvertfall har alternativer. Og som nevnt over her så har du nok ikke vært ordentlig betatt av noen om du fortsetter å vurdere de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...