sjokoladeelskeren Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Hei! Jeg sliter med angst for fremføringer, noe jeg må gjennom siden jeg går på videregående. De dagene, noen ganger ukene, før fremføringen sliter jeg veldig med å spise. Jeg har ingen matlyst og kan bli veldig kvalm. Vanligvis kommer matlysten igjen når fremføringen er over og ting blir som normalt, men de siste gangene har ikke det skjedd. Når jeg har sultet meg så lenge og blitt tynnere så føler jeg meg feit om jeg går opp til min normale vekt igjen og det blir på en måte lettere å bare fortsette å sulte seg. Jeg tenker at forbrenningen min sikkert er helt ødelagt etter å ha spist så lite i det siste, så jeg må fortsette å spise like lite for å ikke gå opp i vekt. Jeg har nå nettop spist julemenn og føler at magen min "svulmer opp" og jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke lot være å spise det eller at jeg ikke spiste noe sunnere. (Jeg går til psykiatisk sykepleier for stress og angst for fremføringer og fremfører bare forran lærer) Er dette et problem jeg burde ta på alvor eller er det slike tanker som bare går over av seg selv etterhvert?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Tankene går ikke over av seg selv, det høres ut som en begynnende spiseforstyrrelse. Dette burde du ta opp med p.sykepleieren du allerede snakker med. Anonymkode: 40698...bc1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå