Amic@ Skrevet 30. november 2004 #1 Del Skrevet 30. november 2004 Vet ikke om jeg poster dette riktig jeg, men prøver meg likevel her. Saken er at jeg har så vanvittig lite med energi om dagen. Alt blir et tiltak, merker det også på jobb, ting tar mye lengre tid eller blir utsatt. Kommer hjem fra jobb og havner på sofaen. Det blir til at jeg føler meg så ene og alene. Litt om meg selv: Har en jobb jeg trives i, massevis av venner, en topp samboer, så jeg har det jo egentlig veldig bra. Men når man er stuptrøtt hver kveld, og like trøtt hver morgen så blir livet et ork. Strever med barnløshet, så jeg regner med at deler av problemet ligger der. Dette ser vi nå en lite ende på i og med at vi står i IVF kø så jeg føler på mange måter at jeg slapper bedre av med hensyn på det også. Men energien er likevel borte. Trener regelmessig men ikke ofte, spiser passe sunt.. Vil gjerne ha litt tips om hvordan man skal komme seg litt ovenpå igjen. Julen nærmer seg og jeg har bare så lyst å kunne kose meg med adventstiden. I stedet så føles det hele som et ork og mas, og hvordan jeg i det hele tatt skal få vasket litt og kjøpt inn gaver til jul skjønner jeg ikke. HAdde vært veldig takknemlig for tilbakemeldinger fra dere. Er virkelig rådløs selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #2 Del Skrevet 30. november 2004 Ta deg en tur til legen og forklar situasjonen. Du høres sliten ut, og det er ikke bra å gå og slite for lenge. Kanskje trenger du en pause fra arbeid for å komme ovenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 1. desember 2004 #3 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg anbefaler deg å drikke Noni juice. Det har hjulpet meg med å få energi etter 1 år med utmattelsessyndrom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå