Gå til innhold

Etter første date...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på datert med ei jeg møtte på Sukker. 

Daten gikk fint, lett å prate med henne. Jeg hygget meg og jeg tror hun gjorde det samme, selv om det kanskje ikke var den store kjemien eller "gnisten". Hun hadde det litt travelt i denne førjulstiden, så hun måtte dra. Vi skiltes med "vi høres"... Uansett så synes jeg det er for lite tid til å bli godt kjent med en ny person, og kunne tenke meg å møte henne igjen. 

Så kommer mitt egentlige" problem"... Jeg antar jeg ikke er "god" nok eller at hun ikke er interessert. Har blitt slik etter å ha brent meg utallige ganger og gått på noen smeller! På denne måten kommer jeg meg ikke videre - aldri! 

Trenger råd.  Hva gjør jeg videre? 

Anonymkode: 4ca30...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du "later" som om dette gikk helt bra, og sender en melding hvor du foreslår at dere treffes igjen. Ja, godt mulig du får avslag, men du får i hvert fall vite. Og så går du ev. videre. Om du får avslag handler det ikke om at du ikke er "god nok" generelt, bare at hun ev. ikke mente du passet for henne. Det må man tåle, ellers må man holde seg unna dating.

Endret av Leifern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør de alltid på daten om de vil ses igjen, for jeg orker ikke å enten vente på en melding eller sende en selv, blir bare nervevrak av det. 

For min del vil jeg stort sett alltid treffe fyren igjen om det var hyggelig, selv om det kanskje ikke var en veldig gnist som du sier. 

Anonymkode: a5c30...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Du sier at du kunne tenkt deg å bli mer kjent med henne. Spør om hun kunne tenkt seg det samme :)

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...