AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #21 Skrevet 16. desember 2016 Fortsett med den flotte jobben du gjør TS. Klart jenta spør etter sin mamma, men på sikt vil du være hennes mamma. Blod er ikke alltid tykkere enn vann, det er bare tull. Så lenge du er en så god omsorgsperson så holder dette. Det at din samboer er så fraværende er jo sikkert nettopp fordi du er då flink med datteren og stiller opp. Er jo ofte slik fedre er da, overlater mye til moren. Og i dette tilfellet så er jo du på god vei til å erstatte moren. Anonymkode: 0d7f9...5ae
Gjest canacas Skrevet 16. desember 2016 #22 Skrevet 16. desember 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker ofte blir jeg uansett den "slemme stemor" i historiene hennes når hun blir voksen? Anonymkode: 8c1a6...ea7 Nei, jeg syns du høres ut som en fin stemor Du har all rett til å bli sliten, og du har lov til å bli såret - men syns ikke du skal tenke at barnet ikke liker deg, hun vil naturlig nok savne sin mamma som hun har vært med i 3 år. Hun kommer også til å huske det når hun blir stor.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #23 Skrevet 16. desember 2016 Du høres ut som en super stemor til jenta. Hun er heldig som har deg. Alle kan bli slitne, snakk med mannen din her har vi kun felles barn, men noen ganger må jeg si til mannen at jeg tar gjesterommet så jeg får sove hele natten. Menn er bare sånn. Han tror nok ikke at du ikke liker datteren hans selv om du er sliten Anonymkode: 32d13...68c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå