Gå til innhold

Gift mann som blir sur fordi jeg er avvisende

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har opplevd noe lignende: en gift person som blir sur fordi du er avvisende? Jeg har opplevd det i det siste. Kjente han fra før og vi var venner. Vi gikk litt lenger enn det jeg hadde tenkt. Etterpå så følte jeg at livet er mer enn å rote det til på denne måten. Jeg ønsker et seriøst forhold. Han ville treffes igjen for sex. Men jeg synes det ble galt. Han har oppdaget at jeg tenker anderledes, og virker sur i det han skriver til meg.  

Jeg er ikke feilfri i mine valg i livet, men jeg forsøker å gjøre ting rett!. 

Endret av JenniferA
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 8
Skrevet

Kutt han ut, stå på ditt, og vær glad for at du ikke er gift med han..

Anonymkode: 11d4f...821

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kutt han ut, stå på ditt, og vær glad for at du ikke er gift med han..

Anonymkode: 11d4f...821

Livet et for kort til å bruke det på gifte personer når man selv ønsker et seriøst forhold. Men jeg trodde ikke at en gift mann ville furte over at jeg går min vei. Han har jo sagt at han aldri vil forlate damen. Derfor har han et problem når han furter. Makan. 

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kutt han helt ut av livet ditt.

Skrevet
14 minutter siden, JenniferA skrev:

Livet et for kort til å bruke det på gifte personer når man selv ønsker et seriøst forhold. Men jeg trodde ikke at en gift mann ville furte over at jeg går min vei. Han har jo sagt at han aldri vil forlate damen. Derfor har han et problem når han furter. Makan. 

Bare kom deg så langt unna han du kan. Han vil ha i både pose og sekk. Drittsekk med stor D. 

• Liker 4
Skrevet

Det har jeg og opplevd! En mann som var godt gift ville være venner og plutselig begynner han å snakke om trekant med dama og meg. Når jeg spør om hun vet hva han driver med så sier han nei, han har ikke luftet tanken for henne enda. Ei heller fortalt at han var bifil.

Jeg sa selvfølgelig med engang at det var aldri aktuellt fordi jeg er hetero og holder ikke på med gifte menn, at vi kun kunne være platoniske venner hvorpå han ble utrolig sur og skjelte meg ut etter noter. Jeg hadde aldri lovet han noe, ei heller hintet til eller snakket om slike ting. Jeg visste dessuten godt hvem kona var.  Ei kjempehyggelig dame attpåtil. 

Nei æsj, håper hun er klar over hvilken gris han er.

Skrevet

du vil ha seriøst forhold, han er gift, hvorfor bryr du deg om hva han mener nå da? Han vil aldri bli det du vil ha, med mindre du vil ha seriøst forhold med en som ikke har noe problem med å være utro da...  

Anonymkode: 44c8f...0bf

• Liker 2
Skrevet

Pakk sakene dine. Gå. Ikke se deg tilbake.

Anonymkode: b6d4c...ffa

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, kiselle skrev:

Det har jeg og opplevd! En mann som var godt gift ville være venner og plutselig begynner han å snakke om trekant med dama og meg. Når jeg spør om hun vet hva han driver med så sier han nei, han har ikke luftet tanken for henne enda. Ei heller fortalt at han var bifil.

Jeg sa selvfølgelig med engang at det var aldri aktuellt fordi jeg er hetero og holder ikke på med gifte menn, at vi kun kunne være platoniske venner hvorpå han ble utrolig sur og skjelte meg ut etter noter. Jeg hadde aldri lovet han noe, ei heller hintet til eller snakket om slike ting. Jeg visste dessuten godt hvem kona var.  Ei kjempehyggelig dame attpåtil. 

Nei æsj, håper hun er klar over hvilken gris han er.

Hva er platoniske venner?

Anonymkode: 2b205...54a

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pakk sakene dine. Gå. Ikke se deg tilbake.

Man lever bare en gang. Og det er viktig å tenke hva man vil med livet. Jeg var i kjærlighetssorg, derfor klarte jeg å rote det godt til. Men jeg våknet: Jeg vet hva jeg vil i livet. Jeg ønsker å leve et ordentlig seriøst liv. Life is much more than sex. 

Ble bare sjokket over at en gift mann ble sur... Men det er nok mer vanlig enn man tror. 

Endret av JenniferA
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er platoniske venner?

Anonymkode: 2b205...54a

Et vennskap hvor det ikke er noe som helst tegn på seksuell tiltrekning.

Skrevet (endret)

Glem det..feil tråd.

Endret av sweety pie
Skrevet

Saken er vel helst at du ved å "gå litt lengre enn du hadde tenkt", som du skriver, ga ham forhåpninger om noe mer enn han fikk. Så ble han sur, da. Avvisning fra en man trodde var interessert er jo aldri gøy, enten man er gift eller ikke. Det er bra du ombestemte deg.

Anonymkode: 9fcca...656

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, kiselle skrev:

Et vennskap hvor det ikke er noe som helst tegn på seksuell tiltrekning.

Da holder det vel å skrive "å kunne være bare venner".

Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

Ja, det kunne man sikkert.

Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Finnes da venner som har sex også?

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes da venner som har sex også?

Man har vel gjerne ikke sex med sine uvenner? :fnise: Jeg vet ikke hvordan det er med (unge) mennesker idag, men etter mine begreper og erfaring er det ikke vanlig å ha sex med omgangskretsen. 

Endret av Arabella
  • Liker 3
Skrevet

Dette har heg også opplevd bare at jeg visste ikke at han var gift. når jeg etter ganske kort tid fant det ut endte jeg "forholdet". Var ingen følelser investert så endte det på en fanske platonusk og saklig måte, ikke noe drama. Ble kalt for en hjerteløs heks og det som verre er 😂 noen spiller bare offer i alle settingen.  

Anonymkode: 2320c...1ef

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Man har vel gjerne ikke sex med sine uvenner? :fnise:

Nei, men man har hvertfall ikke sex med platoniske venner. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...