Gå til innhold

Er jeg gravid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt samleie 2 ganger i løpet av 2 uker. Den siste gangen var i dag morges. Jeg har noen mellom små smerter nedenfor magen ved livmoren, og lurer på om dette er normalt, og om jeg eventuelt kan ha blitt gravid? Dette er noe jeg helst vil unngå når jeg er såpass ung i alderen og vil leve livet før et foster kommer i veien. Hva kan eventuelt være grunnen for de små smertene jeg føler når jeg blant annet urinerer og ellers? Er det en mulighet for graviditet? Jeg vil helst tenke på om det er mulig eller ikke før en eventuelt graviditetstest, takk.. 

Anonymkode: 55647...f76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det mulig at du er gravid. Sex fører til graviditeter (det burde nesten tattoeres en advarsel på peniser).

Jeg regner med du har tatt en graviditetstest nå da, hva sa den? 

Skrevet

Brukte du noen form for prevensjon?

Skrevet

Med mindre du har kuk kan du være gravid ja... ta en test for f, ingen her kan gjøre det for deg

Anonymkode: ad244...4c9

Skrevet

Ta nå en test da. Vi kan ikke vite om du er gravid

Skrevet

Høres mer ut som du hatt fått en kjønnssykdom enn at du er gravid. Du får ikke symptomer på graviditeten dagen etter du har hatt sex...

Skrevet

Vondt nederst i magen og når du tisser høres ut som urinveisinfeksjon ( blærekatarr). Drikk mye, så kan det ofte gå over av seg selv. Om ikke, får du ta en tur til legen.

Anonymkode: e55bb...677

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...