Gå til innhold

orker ikke dating sider mere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk på datingsider er nok i grunn ganske representative for folk flest. De kommer i de fleste former og er like ulike som befolkningen ellers. Og som i livet ellers er det alltid lurt å være litt kritisk. Selv har jeg nesten bare positive erfaringer. Selv om det selvfølgelig ikke alltid klaffer 100 % betyr jo ikke det at de jeg har møtt ikke er flotte, oppegående damer.

Det som kanskje har forandret seg med nettdatingens inntog er at den voldsomme tilgjengeligheten gjør at det er fort gjort å bli en smule kynisk. Så det kan nok være lurt å logge av en gang i blant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎15‎.‎12‎.‎2016 den 2.04, AnonymBruker skrev:

Ryktet sier at, det er noe galt med de fleste damer som sjekker opp menn på datinsider. Det er mer normalt å treffe noen tilfeldig. Jeg sjekker ikke opp menn på sånne teite datingsider... Jeg syntes det blir for teit.. Og det er jo skummelt med tanken på at det foregår noe med de fleste der.. Ikke første gangen jeg har hørt det... Så wooops, datingside er ikke noe å være på ;) 

Anonymkode: afc01...d77

Da jeg ble skilt forsøkte jeg meg på nettdating, og jeg råder absolutt ingen til å gjøre det samme :fnise: I alle fall ikke hvis man er ute etter et seriøst forhold.

Sekundet etter at jeg hadde registrert profilen min haglet det inn med tilbud av ymse slag. Det var to av disse jeg la merke til, og som jeg svarte på. Etter en stund viste det seg at den ene av dem antakelig var lettere tilbakestående, noe jeg fant ut først ved første møte. Han andre drev med dobbeltspill, han var separert, sa han, men det viste seg at det ikke var tilfelle - og den situasjonen vil ikke jeg være i.

Så forsøkte jeg på nytt ett år senere. Tenkte at jeg sikkert bare hadde vært uheldig. På nytt opplevde jeg en haglskur av henvendelser, mange fra de samme som ga lyd fra seg ett år tidligere. Også denne gangen var det to som utmerket seg ved å framstå som seriøse, hyggelige, lune menn med verdisyn som matchet mitt. Jupp, sa jeg visst... Han ene viste seg å være så nyskilt at han ikke husket sin nye adresse ennå, og møtte opp med stå på første møte. Han andre viste seg å være ute etter en som kunne være tilgjengelig for han når han følte for sex = ingen forpliktelser.

Min erfaring er altså at de mennene som er på nettdating er menn som ikke får seg dame på annen måte, og som er noen helt andre enn det de framstiller seg som. Etter mine to forsøk får nettdating være nettdating for min del - jeg satser fortsatt på å møte prinsen den hvite hesten på tur til eller fra jobb, eller på et dansegulv ute på byen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flotte oppegående mennesker på nettdating sider og. Men det er og mange raringer der, og mange som bare er ute etter sex. Jeg bruker selv nettdating, da jeg er 39 år, går ikke ut på byen, og jobber med kvinner. Og ja, det er mye rart der og. Men bruk litt tid, til å prate med vedkommende før dere møtes, og ikke legg for mye i første møte. Jeg har møtt flere hyggelige menn, 2 av det ble det lengre forhold med. Og en ble min bestevenn. Og jeg har faktisk møtt få rare menn. For de fleste klarer jeg å luke ut, før vi møtes.

Anonymkode: 6e450...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, canacas skrev:

Hehe, nettopp. Har vært på sukker to ganger, med flere års mellomrom. Det er de samme profilene der, med DE SAMME BILDENE! De har ikke engang giddet å oppdatere porteføljen ;) 

Nå skal det sies at mange tar pauser derfra og, så det kan være tilfeldig at du ser de samme profilene. Kanskje de tenker det samme tilbake? :P 

Nei det gjør de ikke for samme person sendte meg melding hvor det var helt klart at han ikke husket at vi allerede hadde snakket sammen tidligere. Og ja, eneste grunnen til at jeg kjente dem igjen var bruk av de samme, gamle bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Nøste~ skrev:

Nei det gjør de ikke for samme person sendte meg melding hvor det var helt klart at han ikke husket at vi allerede hadde snakket sammen tidligere. Og ja, eneste grunnen til at jeg kjente dem igjen var bruk av de samme, gamle bildene.

Hehe, møtt på noen slike selv :P Etter 4 års fravær på sukker var det spesielt å se de samme bildene. Og noen av de har bilder som også er minst ti år eldre enn det igjen. Rart man blir skeptisk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...