Gå til innhold

orker ikke dating sider mere

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en mann på 27 år nå, gjennomsnittlig utsende, har litt tilbake trukken hår linje elles veltrent kropp og 181 cm høy. Personlig er jeg litt sky, liker ikke å gå på byen. Har nå prøvd flere dating sider, og det er nesten ingen respons. De datene som jeg har vært på så traff jeg på en alkoholiker, som startet å drikke når hun var 13 år sammen med eldre gutter på hjemplassen som var en liten bygd. Dette fant jeg ut etter ca 2 måneder på en onsdag når jeg måtte hente henne ifra byen og hun var helt sørpe full. Sist daten jeg var på, var dama gravid. Hun sa ingen ting om det, sykeste jeg har vært med på. Jeg ønsket ikke å ta det opp i det hele tatt, Jeg sa takk for meg 2 dager senere.

Jeg orker dette ikke mere, jeg ønsker heller å bruke mere tid på hobbyer og på meg selv. Jeg gir opp.               

Anonymkode: d10a5...6f6

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryktet sier at, det er noe galt med de fleste damer som sjekker opp menn på datinsider. Det er mer normalt å treffe noen tilfeldig. Jeg sjekker ikke opp menn på sånne teite datingsider... Jeg syntes det blir for teit.. Og det er jo skummelt med tanken på at det foregår noe med de fleste der.. Ikke første gangen jeg har hørt det... Så wooops, datingside er ikke noe å være på ;) 

Anonymkode: afc01...d77

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ryktet sier at, det er noe galt med de fleste damer som sjekker opp menn på datinsider. Det er mer normalt å treffe noen tilfeldig. Jeg sjekker ikke opp menn på sånne teite datingsider... Jeg syntes det blir for teit.. Og det er jo skummelt med tanken på at det foregår noe med de fleste der.. Ikke første gangen jeg har hørt det... Så wooops, datingside er ikke noe å være på ;) 

Nei, jeg gidder rett og slett ikke mer. Jeg har brukt enormt mye tid, for ingen ting. Jeg kommer ikke til gå til pervo sidene nakenprat eller fatlife, for se på ungjenter. Jobber nesten kun med menn, tror ikke at jeg treffer noen der. Vil heller bruke tid i garasjen, ute på tur og med pc enn kaste bort tiden på få meg et forhold med en normal kvinne.        

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri brukt en datingside før heller. Det er rett og slett ikke en arena jeg tror jeg vil finne noen som leter etter den store kjærligheten :)

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg gidder rett og slett ikke mer. Jeg har brukt enormt mye tid, for ingen ting. Jeg kommer ikke til gå til pervo sidene nakenprat eller fatlife, for se på ungjenter. Jobber nesten kun med menn, tror ikke at jeg treffer noen der. Vil heller bruke tid i garasjen, ute på tur og med pc enn kaste bort tiden på få meg et forhold med en normal kvinne.        

Da anbefaler jeg deg å øyeflørte med søte jenter på butikker, kino, kjøpesentre, etc når du allerede er i området. For hvem vet hva som kan skje da? Eller melde deg inn i en aktivitet du liker og kanskje treffer likesinnede der.

Nettdatingsider er noe mange holder seg unna. 

Skrevet

Er nettdating så ille? Blinddate med noen?  Du har absolutt sympati hos meg, men har du ikke venner som vet om noen.  

Før i tiden så traff man folk på fester og igjennom venneflokken, jeg vet ikke hvordan det er for unge idag da.   

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at man kan fint være heldig å treffe den rette via datingside. :). Er mye dritt der inne og. Men man kan være heldig. Fins mennesker som ikke liker å gå ut på byen der og. Og de kan være skikkelige mennesker de og :) 

• Liker 2
Skrevet

Ok. Takk for opplysningen. Vi kommer til å savne deg...not.

Anonymkode: 9b066...bc4

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Takk for opplysningen. Vi kommer til å savne deg...not.

Anonymkode: 9b066...bc4

Det trengte du absolutt ikke komme med.  

• Liker 3
Skrevet

På datingsider og apper er det et stort overtall av menn så der er det dårlige odds for å finne noe bra. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Kanskje det er mange aseksuelle kvinner eller mange lesbiske.

• Liker 2
Skrevet

Mye tendensiøse greier her inne. Og skjæring over en kam etc..Man vet jo aldri hvor man møter sin neste kjæreste. 

Det kan være på Rema,Rimini eller på nettet :a034:

Spoiler
Spoiler

Skrevet
8 timer siden, kiselle skrev:

Da anbefaler jeg deg å øyeflørte med søte jenter på butikker, kino, kjøpesentre, etc når du allerede er i området. For hvem vet hva som kan skje da? Eller melde deg inn i en aktivitet du liker og kanskje treffer likesinnede der.

Nettdatingsider er noe mange holder seg unna. 

Dette er et utrolig dårlig råd. 

TS, jeg pleier å si at det sjelden er plattformen det er noe galt med. Bare spør folk som har irrasjonell frykt for sosiale medier. Why? De har aldri et godt svar. Facebook er bare et grensesnitt for kommunikasjon, hverken mer eller mindre. Det er ingenting å være redd for. Det samme gjelder Nettdating. Det er simpelthen en måte å kommunisere med noen. Genialt sådan, fordi det binder sammen alle som er single. Hva mer kan man be om? Et inngjerda område og bikkje? Igjen, det er ikke plattformen det er noe galt med, men menneskene. Det er her to potensielle feilkilder: TS eller jentene. Noe sier meg at det er en kombinasjon. 

For min del er Nettdating FOR enkelt. Spøk til alvor; det handler om å være attraktiv og å ha et genuint ønske om å bli kjent med personen bak masken. Om å bygge kontakt og tillit. Om det nære, det intime, finne frem til det som gjør at man liker et menneske. Det er jo ganske likt det å bli gode venner utover det overfladiske. Det må tid til. Ingenting er fiksa over natten. Mange vil raskt ut på dato og leter etter denne paragrafen kalt 'kjemi'. Hva er det på en bortimot blind date?? Merkelig konsept. The long game er det som bygger en relasjon. Sten for sten. Her er det helt gull med internet. Du kan bruke et år om du vil. Kontakt hver dag, gjøre deg til en emosjonelt uunnværlig figur i et annet menneskes liv, og vice versa. 

Ja, netttdating er vanskelig når man ikke ser ut som en mannlig modell eller har en vanvittig sprudlende personlighet det er lett å like. Folk flest er tørre, sjenerte, syns ting er lett kleint, og har stor intimsone. Selvsagt kombinert med høye krav. Skyhøye uuttalte krav ingen vet hva er. Lett, jada. Men selv en stuck up kjerring med nesa I været smelter før eller senere. Problemet kommer når man gir opp. 

Ts må ut av komfortsona, ut av sofaen, og jobbe beinhardt. Årsaken er jo lav selvutvikling og sosiale skills, la oss være ærlige. Det må slåss for å klatre opp av den gropa. Men det må han da vitterlig uansett. Det hjelper ikke å stotre frem noen kleine ord når du møter en jente via venner. Den samme sosiale snerten må frem i meldinger på nett som i livet ellers. Når man mestrer kontakt med fremmede flyter ting plutselig på en helt annen måte. Tro meg. 

• Liker 2
Skrevet

Nei det er ikke det @Arcturus og jeg skal si deg hvorfor. Fordi det gir et lite piff og dytter opp selvfølelsen din, spesielt fordi veldig mange responderer med smil og glitrende øyne tilbake.( Dette har jeg selv opplevd at menn har gjort mot meg, og det har gitt både meg og dem ett øyeblikk med glede, noen ganger santaler og ett av de endte i et lengre forhold.)

Deretter kan man vurdere om man skal snakke til personen, spørre om noe,  osv. Og ta det derfra.

Det er slik det er blitt gjort før internett, så det er verdt å legge på minnet. 

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg er gammel nok til å huske en tid hvor mange gjorde nettopp dette. Spesielt unge voksne og studenter.

Skrevet

Så digg da. Hun gravide daten din, knullet du henne? Må jo være dritdigg å knulle ei gravid ei. Har hørt de er rimelig kåte i begynnelsen av svangerskapet. Dessuten slipper du å bruke dong..bare å kjøre på.

Anonymkode: 4097a...c12

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så digg da. Hun gravide daten din, knullet du henne? Må jo være dritdigg å knulle ei gravid ei. Har hørt de er rimelig kåte i begynnelsen av svangerskapet. Dessuten slipper du å bruke dong..bare å kjøre på.

Anonymkode: 4097a...c12

#hvordanfåklamydiaogdetsomverreer

#ingendong

Skrevet

Høres ut som om du har vært litt uheldig. :) men det er ingen garanti for at man ikke treffer på rare kvinner i virkeligheten heller. Man finner snodige folk på alle arenaer. 

Selv er jeg 29 år og prøvde meg litt på sukker ei stund. møtte mange raringer (de er ofte mest på hugget) men veldig mange koselige menn også! jeg tror jeg er ganske normal? er ihvertfall hverken alkoholiker eller gravid. Måtte sette dating-profilen på pause ei stund, men kommer til å gi det en sjanse til seinere. :)

Jeg ser på disse sidene som en fin plass å bli kjent med nye mennesker, og orker ikke ta alt der inne for seriøst. Det er alt for lett å lage seg glansbilder av menneskene man treffer der inne, for så å bare bli skuffet. :)

• Liker 2
Skrevet

Synes det er påtagende hvor mange, både kvinner og menn, som klager over at det ikke finnes "normale" utgaver av det motsatte kjønn på nettdating. Selv er de selvsagt feilfrie kupp, alle sammen.

Hvorfor er det ingen av disse normale menneskene som klarer å finne hverandre? Hvorfor finner de bare galninger og eklinger?

KAN det være brukerfeil?:dry:

• Liker 4
Skrevet

Det går opp og ned i datinglivet, tror veldig mange har kjent på den følelsen. Ta en pause, ikke fokuser på dating, fokuser på deg selv, på venner, hobbyer, så får du gnisten tilbake ;) 

• Liker 1
Skrevet

De fleste som er på datingssider bor der. Det vil si at du finner den samme personen ett år etter at du så han først og du vil også finne samme person på flere datingssider.

Skrevet
14 minutter siden, Nøste~ skrev:

De fleste som er på datingssider bor der. Det vil si at du finner den samme personen ett år etter at du så han først og du vil også finne samme person på flere datingssider.

Hehe, nettopp. Har vært på sukker to ganger, med flere års mellomrom. Det er de samme profilene der, med DE SAMME BILDENE! De har ikke engang giddet å oppdatere porteføljen ;) 

Nå skal det sies at mange tar pauser derfra og, så det kan være tilfeldig at du ser de samme profilene. Kanskje de tenker det samme tilbake? :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...