Gå til innhold

Er "Slå ring om Norge" rasistisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lurt på hva dette er. Virker som en muslim hat og skremsels propaganda gruppe. 

Hva er dette for noe?

Anonymkode: dc242...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker ikke som noe positivt bidrag til offentligheten.

Anonymkode: 9005e...f85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lurt på hva dette er. Virker som en muslim hat og skremsels propaganda gruppe. 

Hva er dette for noe?

Hvorfor spør du dem ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som en god side. Det er stort sett eldre folk som ønsker det beste for sitt samfunn, absolutt bra.

Anonymkode: 6aee3...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lurt på hva dette er. Virker som en muslim hat og skremsels propaganda gruppe. 

Hva er dette for noe?

Anonymkode: dc242...97d

Aldri hørt om. Kilder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som er opptatt av islam er generelt ikke så opptatt av rase.

Anonymkode: 47d09...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker ikke som noe positivt bidrag til offentligheten.

Anonymkode: 9005e...f85

Og du er her anonymt og bidrar positivt, liksom?

Jeg har ikke lest mer enn første siden, og det er helt ok. Hvis de modererer vekk kommentarer som går over streken så, er det en god side. Jeg har ikke sett noen slike kommentarer, men de er alltid en idiot som skader renomméet for alle..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en side gjennomsyret av fremmedfrykt. Fremmedfrykt er ikke i seg selv rasistisk - det er bare frykt. Men spredning av frykt kan føre til at enkelte utøver rasisme i mindre eller større former. Derfor er ikke slike sider bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Newroz skrev:

Virker som en side gjennomsyret av fremmedfrykt. Fremmedfrykt er ikke i seg selv rasistisk - det er bare frykt. Men spredning av frykt kan føre til at enkelte utøver rasisme i mindre eller større former. Derfor er ikke slike sider bra. 

Syns ikke det er noe som tyder på fremmedfrykt. De peker heller på forhold som vi vet stemmer. Blant annet at det er vanskelig å integrere enkelte grupper mennesker.

Når man lider av fremmedfrykt har man angst og fobi mot alt som er fremmed. Angst og fobi er ikke rasjonelt. De negative konsekvensene av blant annet dårlig integrering er er høyst reelle. Det blir derfor en veldig grov forenkling å skylde på "fremmedfrykt". 

Anonymkode: 7662c...380

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper egentlig de er en høyreekstrem gruppe. Hvis dette er ment å være nøytralt og sentrumsorientert, snakker vi mennesker med null kjennskap til Nazismen i Norge. Ingen får lov til å være så historisk kunnskapsløs at de ville lagd den logoen der  til noe annet enn en neonazi gruppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når man lider av fremmedfrykt har man angst og fobi mot alt som er fremmed. Angst og fobi er ikke rasjonelt.

Anonymkode: 7662c...380

Angst er i utgangspunktet ikke en irrasjonell følelse. Angst er en innebygget forsvarsmekanisme som varsler om potensielle farer og trusler. Når angst oppstår i situasjoner uten at det foreligger noen reell fare eller trussel for hånden, har den blitt irrasjonell. Da har man en fobi. Fobi er en irrasjonell følelse av angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NorahLudoAllis

Går det an å tolke den facebooksidens innhold som noe annet enn ekstrem og rasistisk?

Alt fra logo, forsidebilde, poster, begrepsbruk og tolkning av statistikk og artikler er jo uten filter overhodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Newroz skrev:

Virker som en side gjennomsyret av fremmedfrykt. Fremmedfrykt er ikke i seg selv rasistisk - det er bare frykt. Men spredning av frykt kan føre til at enkelte utøver rasisme i mindre eller større former. Derfor er ikke slike sider bra. 

Jeg har hengt med muslimer i snart 5 år. Ikke kom her og fortell meg at jeg reagerer på grunn av fremmedfrykt. :)

Anonymkode: f3b29...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT er rasistisk i dagens samdunn!

Dersom noen tilhørende "fredens religion" dreper fleire titalls "vantro hunder" så er dette selvfølgelig Europa / europeere sin feil! Å påstå noe annet, betyr at du er høyre ekstrem. Sannsynligvis nynazist ogsåø..

Anonymkode: 7fb3b...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hengt med muslimer i snart 5 år. Ikke kom her og fortell meg at jeg reagerer på grunn av fremmedfrykt. :)

Anonymkode: f3b29...0ef

Jeg aner ikke hvem du er eller hva du måtte mene. Jeg kommentere denne siden som jeg syns lyser fremmedfrykt: Det et ensidet negativt fokus med dommedagsfokus. Det lyser fremmedfrykt etter min mening, og det er mener jeg ikke er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...