Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 14. desember 2016 #1 Del Skrevet 14. desember 2016 Heisann! Nå prøver jeg meg på hekling som tilbehør til noe jeg har strikket. Det er en rad med luftmasker som skal brukes som knytebånd. Så til et skikkelig newbie-spørsmål; når jeg har heklet dette knytebåndet, er det en spesiell måte å avslutte siste luftmaske så det ikke rakner? Googler og googler, men finner ikke ut av det.... Blir takknemlig for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis_R Skrevet 14. desember 2016 #2 Del Skrevet 14. desember 2016 Klippe tråden å trekke den igjennom siste luftmaske på heklepinnen?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 14. desember 2016 #3 Del Skrevet 14. desember 2016 Nei, er det så enkelt??? Var det jeg tenkte å gjøre, men så kom jeg frem til at det var best å spørre...... Hehe, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis_R Skrevet 14. desember 2016 #4 Del Skrevet 14. desember 2016 det er det jeg bruker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå