Gå til innhold

Respekterer jeg ikke kvinner?

Fremhevede innlegg

Gjest NorahLudoAllis
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:klaske:

:klaske:

Anonymkode: b97e1...a38

Use words :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, NorahLudoAllis skrev:

Use words :P 

Hvorfor? Dere forstår dem ikke uansett. 

Anonymkode: b97e1...a38

Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag begynte jeg å tenke litt..om jeg kanskje ikke respekterer kvinner og er et dårlig menneske? Om jeg er litt unormal?

Jeg satt på biblioteket og leste, da jeg la merke til ei jente som satt foran meg reiste seg og gikk ut av leseområdet for så å komme tilbake.

Når hun reiste seg så jeg hun hadde en fin rumpe og jeg tenkte umiddelbart hvor deilig det hadde vært å knulle denne. Ikke kjente jeg henne, ikke har jeg sett henne før, men der og da bare betraktet jeg henne som et objekt det hadde vært en drøm å knulle.

Er jeg unormal? Kan da ikke være normalt å få slike tanker. Tviler på jenter kan komme med tilsvarende tanker i slike situasjoner?

Anonymkode: 64303...b6c

Har de byttet ut naturfagene med feministiske studier på skolen din, eller noe sånn?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBrunkrem skrev:

Har de byttet ut naturfagene med feministiske studier på skolen din, eller noe sånn?

:klo:

Anonymkode: 7889f...043

Skrevet

Jeg tror menn ofte tenker slik. Det er ofte jeg får høre at menn har lyst på sex med meg fordi de liker rumpa mi eller puppene mine. Ser ikke noe problem med det. At noen har lyst på meg betyr vel ikke at de ikke respekterer meg, men ser ikke helt hvor viktig det er at jeg skal kreve respekt fra alle heller.

Skrevet

Selvsagt har ikke slike tanker noe å gjøre med å ikke ha respekt for kvinner å gjøre. Det er helt naturlig. Når jeg blar gjennom selfietråden og ser alle deilige kvinnekroppene er det jo helt naturlig at jeg lar tankene fly og det er ikke fritt for at jeg kan begynne å fantasere litt. Det betyr da på ingen måte at jeg ikke har respekt for dem.

Anonymkode: 618df...645

Skrevet

Om du ikke sier deg enig med alt kvinner sier så hater du kvinner.

Anonymkode: cfffd...5cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...