AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Jeg er ei ung jente i 20 årene som har merket at jeg har sterkere svettelukt fra armhulene den siste uken, uten å forstå hvorfor. Har ikke vært plaget med at det er slik nesten konstant før. Jeg trener ofte, dusjer alltid rett etterpå og er uansett i dusjen daglig. Bruker bare rent tøy og deodorant. Noen som får noen tanker eller vil dele noen råd? Anonymkode: 2f7b2...541
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Stress lukter. Anonymkode: fa13e...afe
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stress lukter. Anonymkode: fa13e...afe Takk, jeg har tenkt litt på det. Jeg var riktignok mer stresser for to uker siden, under eksamen. Hatt ferie i litt over en uke nå, og stresset lite sammenliknet Anonymkode: 2f7b2...541
Gjest Tourmaline Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Jeg er en ung jente i 20-årene som har opplevd det samme, men jeg fikk det bare under den ene armhulen! Legen min mente at jeg hadd hatt en slags betennelse i kjertlene under armen rett før, fordi jeg var øm under armhulen. Jeg fikk ingen behandling, men svettelukten fortsatte så jeg kjøpte stop 24 fra apoteket og det hjalp litt. Om det er noen trøst så gikk det over for min del, men det har tatt tid! Det var heldigvis ingen andre enn jeg som merket forandringen, så jeg brukte for det meste bomullsgensere som satt litt løst, siden svettelukten setter seg skikkelig i syntetiske stoffer. Det skader jo ikke å ta kontakt med legen om du synes lukten er veldig sjenerende og andre legger merke til den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå