Gå til innhold

Tvangsinnlagt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man er innlagt på tvang og har utgang med følge, gjelder det utelukkende personal, eller kan feks en nær venn tells som følge?  Bare lurer ettersom en venninne som er innlagt ikke får gå ut alene. 

Anonymkode: 772ec...d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personal

Anonymkode: 44e32...4d5

Skrevet

Det varierer, men oftest er det kun personal de godtar. Familie hender dann og vann. Venner er heller sjelden, med mindre det er noen de kjenner til over lang tid.

Anonymkode: f0b07...2fa

Skrevet

Det varierer.

Jeg har vært tvangsinnlagt og selv om jeg bare hadde utgang med følge så fikk jeg dra ut alene sammen med mamma. Om jeg hadde fått lov til å dra ut med venner er nok mer tvilsomt. Men det skader uansett ikke å spørre. :)

Anonymkode: 1dd89...779

Skrevet

Er nok kun personal eller noen personalet kjenner godt og kanskje også er i dialog med.

Anonymkode: ff8db...873

Skrevet

Jeg har hatt en venn som var inne på tvang, fikk ta hen med ut på tur, ikke noe problem. Men der varierer nok fra sted til sted og er nok og situasjonsbetinget.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har x anall innleggeslse på tvang bak meg og når jeg har hatt utgang med følge(for selvom man er innlagt på tvang kan man etterhvert få dra ut alene).er denn eneste som har fått lov til å gå ut med meg da uten om personalet er mamma. Og har vært på flere ulike avdelinger. Det samma har gjeldt når jeg har fastvakt. Når mamma kommer har jeg fått tid alene med hun. Venninner kunne jeg bare glemme. 

Anonymkode: 83f6e...4d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...