Gå til innhold

NAV finansierer terrorister

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har kommet frem i rettssaken mot Rulla Abdullah (Ubaydullah Hussein). Hva faen er galt med Norge? Blir så jævlig forbanna over norske politikere og offentlige etater som lar slike ting passere. Terrorister og lykkejegere er hjertelig velkommen, mens vanlige borgere som faktisk trenger stønader fra NAV, får avslag. Eller blir straffet om de bevilger seg et par dager ferie, uten å sende en hundre sider lang søknad som NAV kanskje ser på. Disse idiotene blir derimot aldri stilt til veggs og turer frem som de vil.

Vi lever i Norge og er norske statsborgere, ergo så har vi rettigheter og bør behandles med verdighet i vårt eget land. Det var vel det som var meningen, men nå begynner jeg å lure. Den marginale delen som sitter på Stortinget er tydeligvis mer opptatt av å melke statskassa til egen vinning og finansiere avskum, fremfor å jobbe for det som de faktisk har blitt satt til å gjøre. Nemlig å utvikle vår nasjon så vi kan følge med i tiden. Per nå ser det mer ut til at de har lyst til å sende oss tilbake til steinalderen.

https://www.nrk.no/norge/ubaydullah-hussain_-hjalp-_brodre_-i-syria-med-a-sende-meldekort-til-nav-1.13273814

Anonymkode: f3359...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymkode: f3359...c3c

Skrevet

Jeg fikk en kompis til å sende inn mine meldekort mens jeg var en mnd på ferie i Asia. Og jeg er ikke terrorist.

Slutt å være så fordomsfull.

Anonymkode: 28610...50a

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. De som sender meldekort fra Syria og får stønad de ikke egentlig har rett på (de planer ikke om å returnere til Norge), det de gjør er ulovlig. Det verste er at det går utover alle de som faktisk trenger og ha rett på stønad her i Norge. 

En annen ting er at en muslim skal ikke oppføre seg slik. Tror det er litt lite kunnskap på enkelte områder hos enkelte av de der.. 

Anonymkode: 574b9...9de

Skrevet

Gammelt nytt, uskyldige asylsøkere som kommer til Norge blir sendt på hue og ræva ut igjen, uten noe som helst. 

Kriminelle, terrorister og annet kryp tas inn i varmen blir gitt hus, mat og en diger pott med penger for å leve av. 

Skrevet

Norske myndigheter finansierer nok litt av hvert, som de egentlig ikke burde. Ikke noe nytt dette nei.

Immigranter kommer til Norden, og påstår seg forfulgt i hjemlandet. Så oppholder de seg her, frem til myndighetene begynner å kaste penger etter dem. Da er det plutselig helt trygt å reise tilbake til hjemlandet igjen, og fremdeles motta penger fra Norge...

Anonymkode: 0b02d...97a

• Liker 1
Skrevet

Kan vi ikke bare først som sist bare ta innover oss at politikere er mennesker og at mennesker er noe dritt og heller utvikle evnen til å se mennesker som er bra? Jeg tror samfunnet har ødelagt evnen vår til å skille mellom ting, sette ting opp mot hverandre og sammenligne. Altså det gullet som kommer når man fjerner "alt er relativt"-crapen...

Vi vet alle at de fleste mennesker er dritt. Hvorfor prøver vi å forandre på sannheten? Hvorfor kan vi ikke heller ha mekanismer som gjør mennesker vakrere fremfor å ha som utgangspunkt at vi er bra?

Anonymkode: f1c11...d64

Skrevet
1 time siden, makkapakka skrev:

Gammelt nytt, uskyldige asylsøkere som kommer til Norge blir sendt på hue og ræva ut igjen, uten noe som helst. 

Kriminelle, terrorister og annet kryp tas inn i varmen blir gitt hus, mat og en diger pott med penger for å leve av. 

Man pleier å like de som ligner en selv.

Anonymkode: f1c11...d64

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en kompis til å sende inn mine meldekort mens jeg var en mnd på ferie i Asia. Og jeg er ikke terrorist.

Nei, men du er isåfall kanskje urettmessig mottaker av dagpenger?

Men on topic; Jeg skjønner egentlig litt at NAV lar dette passere, for med en gang de vedtar å holde tilbake penger etter mistanker om terrorfinansiering, utenlandsopphold eller andre omstendigheter så står de sannsynligvis foran en shitstorm av klager og eventuelle advokatsaker.

Skrevet

Så klart.

For da blir det neppe noen terror angrep i Norge. For en stund. 

Det er som å skyte seg selv i foten.

Skandinavia er terroristenes fristed. Der de kan slappe av.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener du har jukset til deg penger fra NAV? 

Er du stolt av det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...