AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 http://forskning.no/menneskekroppen-sex/2010/12/storre-peniser-pa-bygda i følge det som står i artikkelen Anonymkode: 17f74...355 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Dette stemmer dårlig. Jeg bor i byen og har kjempestor pikk. Vil du ha? Anonymkode: f5d00...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer dårlig. Jeg bor i byen og har kjempestor pikk. Vil du ha? Anonymkode: f5d00...cb2 NEI TAKK!!!!! Anonymkode: 17f74...355 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 Min penis er 5 cm i slapp tilstand. Anonymkode: f418b...e24
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #7 Skrevet 14. desember 2016 Jeg merker godt at penis blir mye mindre når jeg er i en by. Anonymkode: 084be...97d 5
draug 75 Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Nå. Jaja. Rett nok var dette i Bulgaria og forskjellen var ikke rar. Men greit, vi får akseptere det. Jeg kommer imidlertid ikke å legge av meg min relativt urbane framtoning.
Cuckold Skrevet 16. desember 2016 #9 Skrevet 16. desember 2016 På 12/13/2016 den 23.21, AnonymBruker skrev: http://forskning.no/menneskekroppen-sex/2010/12/storre-peniser-pa-bygda i følge det som står i artikkelen Anonymkode: 17f74...355 Interessant. Her kan vi jo bare spekulere vilt i hva som er årsaken. Fantasifulle forklaringer kan være: 1. At typiske kroppsarbeidermenn med store arbeidsnever også gjennomsnittlig har større peniser, og at menn som mangler denne fysikken gjennom generasjoner i større grad har flyttet til byen og funnet seg lettere arbeid. 2. At menn med små peniser har følt behov for å kompensere for å gjøre seg attraktiv hos det annet kjønn, og byen har gjennom generasjoner vært et sted med større sosial mobilitet, det er hit man måtte dra hvis man ønsket å komme seg opp og frem i verden. 3. At forskjellene handler om utenlandsk innvandring. Innvandrere bosetter seg i større grad i byer, og hvis de etnisiteter som har innvandret utgjør en betydelig andel av befolkningen i byen og de samtidig har en mer moderat penisstørrelse enn landets opprinnelige befolkning kan det kanskje være en forklaring. 4. At det er miljøgifter i byen som påvirker barnet i mors liv og som gjør at gutter født i byen får litt mindre penis. Men det kan også ha en helt annen forklaring. Morsom fun fact uansett. 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #10 Skrevet 16. desember 2016 3 minutter siden, Cuckold skrev: Interessant. Her kan vi jo bare spekulere vilt i hva som er årsaken. Fantasifulle forklaringer kan være: 1. At typiske kroppsarbeidermenn med store arbeidsnever også gjennomsnittlig har større peniser, og at menn som mangler denne fysikken gjennom generasjoner i større grad har flyttet til byen og funnet seg lettere arbeid. 2. At menn med små peniser har følt behov for å kompensere for å gjøre seg attraktiv hos det annet kjønn, og byen har gjennom generasjoner vært et sted med større sosial mobilitet, det er hit man måtte dra hvis man ønsket å komme seg opp og frem i verden. 3. At forskjellene handler om utenlandsk innvandring. Innvandrere bosetter seg i større grad i byer, og hvis de etnisiteter som har innvandret utgjør en betydelig andel av befolkningen i byen og de samtidig har en mer moderat penisstørrelse enn landets opprinnelige befolkning kan det kanskje være en forklaring. 4. At det er miljøgifter i byen som påvirker barnet i mors liv og som gjør at gutter født i byen får litt mindre penis. Men det kan også ha en helt annen forklaring. Morsom fun fact uansett. Man flytter ikke til byen fordi man har små never, men fordi man har stor hjerne. Anonymkode: 1dda6...ecb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #11 Skrevet 16. desember 2016 1 minutt siden, Cuckold skrev: Interessant. Her kan vi jo bare spekulere vilt i hva som er årsaken. Fantasifulle forklaringer kan være: 1. At typiske kroppsarbeidermenn med store arbeidsnever også gjennomsnittlig har større peniser, og at menn som mangler denne fysikken gjennom generasjoner i større grad har flyttet til byen og funnet seg lettere arbeid. 2. At menn med små peniser har følt behov for å kompensere for å gjøre seg attraktiv hos det annet kjønn, og byen har gjennom generasjoner vært et sted med større sosial mobilitet, det er hit man måtte dra hvis man ønsket å komme seg opp og frem i verden. 3. At forskjellene handler om utenlandsk innvandring. Innvandrere bosetter seg i større grad i byer, og hvis de etnisiteter som har innvandret utgjør en betydelig andel av befolkningen i byen og de samtidig har en mer moderat penisstørrelse enn landets opprinnelige befolkning kan det kanskje være en forklaring. 4. At det er miljøgifter i byen som påvirker barnet i mors liv og som gjør at gutter født i byen får litt mindre penis. Men det kan også ha en helt annen forklaring. Morsom fun fact uansett. Jeg leste noe annet som det er forsket på, og det er at de som i mange generasjoner har vært bønder, er gjennomsnittlig mye høyere enn resten av befolkningen. Forklaringen er at stor tilgang på mat gjennom mange generasjoner har gjort menneskene høyere. (Genene blir vel da også endret underveis også kanskje?) Anonymkode: 17f74...355
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #12 Skrevet 16. desember 2016 Kan stemme... Anonymkode: e7268...d66
Jerry Lee Skrevet 16. desember 2016 #13 Skrevet 16. desember 2016 På Tuesday, December 13, 2016 den 23.35, AnonymBruker skrev: NEI TAKK!!!!! Anonymkode: 17f74...355 😂😂😂 2
Cuckold Skrevet 16. desember 2016 #14 Skrevet 16. desember 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man flytter ikke til byen fordi man har små never, men fordi man har stor hjerne. Anonymkode: 1dda6...ecb Har du mindre evne til å takle hardt kroppsarbeid er nok tanken på å finne en annen måte å brødfø seg på litt nærmere. Det har ikke alltid vært kult å være den flinke gutten i klassen, men en del gutter hadde kanskje ikke noe valg. Hvis de ikke satset på hjernen sin ville de tape på alle fronter. Endret 16. desember 2016 av Cuckold 1
jabx Skrevet 16. desember 2016 #15 Skrevet 16. desember 2016 På 13.12.2016 den 23.21, AnonymBruker skrev: http://forskning.no/menneskekroppen-sex/2010/12/storre-peniser-pa-bygda i følge det som står i artikkelen Anonymkode: 17f74...355 For det første er målingene gjort i Bulgaria, og for det andre i slapp tilstand. Studien er altså ikke veldig relevant med mindre du er i Bulgaria og vil prøve å pule en slappis. 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2016 #16 Skrevet 17. desember 2016 På 13.12.2016 den 23.29, AnonymBruker skrev: Dette stemmer dårlig. Jeg bor i byen og har kjempestor pikk. Vil du ha? Anonymkode: f5d00...cb2 Vi kan i alle fall konstatere at du har stor skrift. Det er vel det hele.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #17 Skrevet 17. desember 2016 At odel har gått i arv til de robuste og store er vel logisk. At beta hannen søker andre løsninger er jo og logisk. Ikke overraskende resultater. Så kvinner som må ha stor, flytt ut i de gressgrente strøk og vann ut genene slik at forskjellen mellom mannfolka blir mindre. Gjør din plikt. Vi vestlendinger er stort sett ikke utvannet og har nok mer å by på enn folk i Oslo. Eller hva sier dere erfarne kvinner. Anonymkode: 73cbe...1d2
Nicathv Skrevet 18. desember 2016 #18 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har ikke merket noen nevneverdig forskjell. Ups and downs everywhere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå