Gå til innhold

Hvordan er hun som type?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken type damer faller dere menn som regel menn for? Så nylig en tråd, om hvordan de mannlige brukernes tidligere kjærester sett ut mtp hår, lengde, øyenfarge osv. Men jeg lurer på hvordan personlighetstyper dere funnet mest tiltrekkende.

Er det hun litt forsiktige, sjenerte/lavmeldte, som tenderer å føre fortrolige og personlige samtaler med deg? 

Eller er det dama med mye meninger om ting og som liker å "diskutere sak", som tar litt plass i sosiale lag, som tar mer styring i forholdet og kanskje også i andre settinger?

Er det kanskje hun partyjenta, som liker å pynte seg, er opptatt av å kle seg pent og sexy, som har plenty av venninner som hun ofte drar på byen med?  

Er det hun mer "kulturelle" som liker seg på konserter, teater, som kanskje spiller instrument/utøver en eller annen kunstform?

Regner da med at positivitet/å være blid/snill mot deg/omsorgsfull/normalt intelligensnivå er en del av pakken i alle tilfellene - for det må da være viktig uansett? Og selvfølgelig er jeg åpen for at det finnes mange ulike kombinasjoner, og klar over at dette blir karikert. Skal vel kanskje ikke se bort i fra at noen har vært så heldig at hun er full pakke heller ;)

Men jeg er så nysgjerrig på dette, menn; fortell!

Anonymkode: 91b0d...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg faller for jenter og gutter som ikke streber etter å gjøre seg til deres spesielle ideer om hva slags stereotyper andre vil ha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler mange grupper ts. Selv er jeg forsiktig, mener mye, intetresserer meg for mye, aldri giddet å breie meg og har null interesse for mye andre kaster bort livet sitt på. Antar det er menn som liker meg og en tyvetalls andre personligheter.

Selvfølgelig. Og fordi ingen skal beskylde meg for å være innbilsk så trykker jeg på abknappen.

Anonymkode: dde19...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker jenter som har sosial og empatisk intelligens, som bryr seg om ting utenfor sin egen navle. Hun er for opptatt av å leve i sin egen boble til å bry seg om å passe inn i en bås.

Anonymkode: 34a0c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Se på damer menn finner attraktive og lær av dem.

Anonymkode: ef305...9a7

Sexy damer med et lurt blikk, mao. :) 

Anonymkode: 50bcc...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskriver karakterene i en dårlig amerikansk high school-film, ikke ekte mennesker. Vi er alle mye mer komplekse enn det og har egenskaper som passer i alle kategoriene dine.

Anonymkode: df014...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...