AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Hei. Jeg har nylig søkt sosialstønad og leverte kontoutskrift fra 1.april (som de etterspurte). Fikk en mld i dag at jeg må levere kopi av kontooversikt/kundeforhold før de kan behandle søknaden. Jeg er sikkert dum, men er det ikke nettopp dette de har fått? Anonymkode: 5d5cb...f6e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 De tror kanskje at du kan ha flere enn en konto? Og dermed ber de om en oversikt over hvor mange kontoer du har? Anonymkode: 5cc4b...da0 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Dette er mld jeg fikk: " Hei! Viser til innlevert dokumentasjon av xx.xx. Du må også levere kopi av kontooversikt/ ditt kundeforhold hos både "bank 1" og "bank 2". Dersom du har flere konti enn de to som du har dokumentert må du også levere kontoutskrift fra disse. Sosialtjenesten vil behandle din sak fortløpende etter mottatt dokumentasjon." Jeg leverte inn kontoutskrift fra både bank 1 og bank 2, i tillegg til jobbsøknader, selvangivelse med mer. Forstår ikke helt hva de ønsker. Anonymkode: 5d5cb...f6e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er mld jeg fikk: " Hei! Viser til innlevert dokumentasjon av xx.xx. Du må også levere kopi av kontooversikt/ ditt kundeforhold hos både "bank 1" og "bank 2". Dersom du har flere konti enn de to som du har dokumentert må du også levere kontoutskrift fra disse. Sosialtjenesten vil behandle din sak fortløpende etter mottatt dokumentasjon." Jeg leverte inn kontoutskrift fra både bank 1 og bank 2, i tillegg til jobbsøknader, selvangivelse med mer. Forstår ikke helt hva de ønsker. Anonymkode: 5d5cb...f6e De ønsker en oversikt over alle konti du har i bank 1 og 2. Dette får du helt sikkert hvis du kontakter bankene. Anonymkode: c3b68...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De tror kanskje at du kan ha flere enn en konto? Og dermed ber de om en oversikt over hvor mange kontoer du har? Anonymkode: 5cc4b...da0 Det er dette de etterspør, du kan skrive oversikten fra nettbanken Anonymkode: a1c71...cbf
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har nylig søkt sosialstønad og leverte kontoutskrift fra 1.april (som de etterspurte). Fikk en mld i dag at jeg må levere kopi av kontooversikt/kundeforhold før de kan behandle søknaden. Jeg er sikkert dum, men er det ikke nettopp dette de har fått? Anonymkode: 5d5cb...f6e Jeg vil heller tro at de etterspør kontoutskrifter fra de bankkontoer du måtte ha for 3 måneder tilbake. Det er dette sosialloven sier. En utskrift fra 1 april er de neppe noe interessert i. Anonymkode: ee91c...f04 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #7 Skrevet 13. desember 2016 De trenger oppdaterte kontoutskrifter. Din økonomiske situasjon kan ha forandret seg en god del siden april. Anonymkode: c2d1a...a58 1
_popcorn_ Skrevet 13. desember 2016 #8 Skrevet 13. desember 2016 du har gitt kontoutskrifter, men det sier egentlig lite om hvorvidt du har flere kontoer, og det er dem dem vil vite Det jeg gjorde, var egentlig bare å ta ut ett skjermbilde av nettbanken, hvor alle kontoene er listet opp, slik at dem kunne se at dem hadde fått fra alle kontoene (på den tiden hadde jeg 3 kontoer i samme bank, lønnkonto, sparekonto og depositum)
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #9 Skrevet 13. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er mld jeg fikk: " Hei! Viser til innlevert dokumentasjon av xx.xx. Du må også levere kopi av kontooversikt/ ditt kundeforhold hos både "bank 1" og "bank 2". Dersom du har flere konti enn de to som du har dokumentert må du også levere kontoutskrift fra disse. Sosialtjenesten vil behandle din sak fortløpende etter mottatt dokumentasjon." Jeg leverte inn kontoutskrift fra både bank 1 og bank 2, i tillegg til jobbsøknader, selvangivelse med mer. Forstår ikke helt hva de ønsker. Anonymkode: 5d5cb...f6e I min bank kan jeg få en utskrift som viser antall konto jeg har i den banken. Dvs, sparekonto, bufferonto etc. Da står det konto navn og summer innestående. Mulig det de ønsker fra begge dine banker? Selv om du har bare en konto i hver bank så skal du kunne få en slik utskrift. Evt be bankene dokumentere hvilke kontoer du har. Anonymkode: e601e...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå