Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #81 Del Skrevet 14. desember 2016 7 minutter siden, Aintnofun skrev: Nei, du svarer på så og si alt folk skriver. Bortsett fra det som er skikkelig konstruktiv kritikk, for der vet du ikke hva du skal svare. Jeg har svart på det jeg føler for å svare på, og hva har vært konstruktiv kritikk? Jeg har svart på det jeg mener har vært det også, men gidder ikke gjenta meg selv i det uendelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #82 Del Skrevet 14. desember 2016 5 minutter siden, Veslefrikk skrev: Nettopp! Det er jo noe du kan tenke på selv også. Du er faktisk ikke forpliktet til å svare på hvert eneste innlegg her i tråden. Det er jo det jeg sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 14. desember 2016 #83 Del Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, Lovelulu skrev: Jeg har svart på det jeg føler for å svare på, og hva har vært konstruktiv kritikk? Jeg har svart på det jeg mener har vært det også, men gidder ikke gjenta meg selv i det uendelige. F.eks det Deltidsjente skrev på side 3 var jo konstrukivt. Kanskje du bare skal la være å kommentere her inne, så kan folk få diskutere bloggen din som de vil uten at du blander deg og sier imot alt. Men da blir det jo mest sannsynlig ingen som gidder, for det er jo faktisk ikke noe mer å diskutere.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Reim Skrevet 14. desember 2016 #84 Del Skrevet 14. desember 2016 Kort sagt, Karimaritas: Du er rett og slett ute etter at folk skal snakke om bloggen din, men ikke for å lære noe eller forbedre den på noe som helst vis. Og du holder liv i tråden selv ved å svare omtrent hvert eneste innlegg med: "Jeg gjør som jeg vil, så det så". Det der kaller jeg trass. Du skulle ha brukt dene tiden på bloggen din, ikke på kåge. Den teknikken fungerer ikke og viser jo tydelig at du ikke har ambisjoner om å nå flere enn maks 200 lesere, for de 200 der har du fått gjennom å skrive innlegg som ingen kan lese fordi du har sletta dem, samme om du sier at du har hatt blogg lenge - og det beviser bare hva vi prøver å fortelle deg: Det du har gjort frem til nå med bloggen din, det virker ikke. Istedet bruker du verdifull tid på å sitte her på kåge og trasse. Sånt blir det ikke blogg av, og i alle fall ikke en brukbar blogg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #85 Del Skrevet 14. desember 2016 Som sagt før så er det som ansees for å være en god blogg variabelt fra person til person. Og ja jeg kommenterer på denne tråden og andre tråder når jeg selv vil Det ser nå ut som det er mye å diskutere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 14. desember 2016 #86 Del Skrevet 14. desember 2016 Det som er å si om bloggen din er allerede sagt minst ett dusin ganger. Det er oppførselen din i tråden her som reageres på og gir diskusjon. Ikke bloggen din. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Reim Skrevet 14. desember 2016 #87 Del Skrevet 14. desember 2016 Det @LilleSnuppsa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #88 Del Skrevet 14. desember 2016 5 minutter siden, LilleSnupp skrev: Det som er å si om bloggen din er allerede sagt minst ett dusin ganger. Det er oppførselen din i tråden her som reageres på og gir diskusjon. Ikke bloggen din. Uansett hva jeg sier eller ikke sier blir det feil, derfor velger jeg å ikke si så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 14. desember 2016 #89 Del Skrevet 14. desember 2016 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Uansett hva jeg sier eller ikke sier blir det feil, derfor velger jeg å ikke si så mye. Flott! Da håper jeg at det gjenspeiles i handling også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. desember 2016 #90 Del Skrevet 14. desember 2016 24 minutter siden, Vifte Reim skrev: Kort sagt, Karimaritas: Du er rett og slett ute etter at folk skal snakke om bloggen din, men ikke for å lære noe eller forbedre den på noe som helst vis. Og du holder liv i tråden selv ved å svare omtrent hvert eneste innlegg med: "Jeg gjør som jeg vil, så det så". Det der kaller jeg trass. Du skulle ha brukt dene tiden på bloggen din, ikke på kåge. Den teknikken fungerer ikke og viser jo tydelig at du ikke har ambisjoner om å nå flere enn maks 200 lesere, for de 200 der har du fått gjennom å skrive innlegg som ingen kan lese fordi du har sletta dem, samme om du sier at du har hatt blogg lenge - og det beviser bare hva vi prøver å fortelle deg: Det du har gjort frem til nå med bloggen din, det virker ikke. Istedet bruker du verdifull tid på å sitte her på kåge og trasse. Sånt blir det ikke blogg av, og i alle fall ikke en brukbar blogg. Ved å kommentere på hver eneste kommentar, passer hun på at interessen ikke dør ut. Hadde hun vært genuint interessert i at bloggen hennes ikke skulle diskuteres her inne, hadde hun latt være å svare på hver eneste lille kommentar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. desember 2016 #91 Del Skrevet 14. desember 2016 Vil du svare meg på hvem du har fått tilbud om sponsing fra, @Lovelulu? Jeg spurte om det på forrige side. Jeg tror deg, bare så det er sagt og veldig gøy at du har fått tilbud (selv om du takket nei), jeg er bare nysgjerrig på hvilke(t) firma(er) det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Reim Skrevet 14. desember 2016 #92 Del Skrevet 14. desember 2016 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Ved å kommentere på hver eneste kommentar, passer hun på at interessen ikke dør ut. Hadde hun vært genuint interessert i at bloggen hennes ikke skulle diskuteres her inne, hadde hun latt være å svare på hver eneste lille kommentar Det vet vi jo, men utfordringen er mangelen på forståelsen for at det som diskuteres her ikke akkurat er en fordel for bloggen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #93 Del Skrevet 14. desember 2016 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Ved å kommentere på hver eneste kommentar, passer hun på at interessen ikke dør ut. Hadde hun vært genuint interessert i at bloggen hennes ikke skulle diskuteres her inne, hadde hun latt være å svare på hver eneste lille kommentar Blir noe riktig? Det er feil når jeg kommenterer og feil når jeg ikke kommenterer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 14. desember 2016 #94 Del Skrevet 14. desember 2016 Herrejesus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 14. desember 2016 #95 Del Skrevet 14. desember 2016 Har noen mer popcorn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 14. desember 2016 #96 Del Skrevet 14. desember 2016 Er det virkelig mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. desember 2016 #97 Del Skrevet 14. desember 2016 4 minutter siden, Frukthage skrev: Har noen mer popcorn? Masse! Popcornmaskinen går varm snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. desember 2016 #98 Del Skrevet 14. desember 2016 4 minutter siden, Frukthage skrev: Har noen mer popcorn? Jeg har. Er på slankekur og popcornet er fra februar i år, men skal jeg sende det til deg likevel? Har rødvin også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 14. desember 2016 #99 Del Skrevet 14. desember 2016 13 minutter siden, Frukthage skrev: Har noen mer popcorn? Jeg har spist opp mitt. Er du også tom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #100 Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg er ikke nødt til å delta i denne tråden selv om det er min blogg som diskuteres, og derfor velger jeg og slutte å kommentere i denne tråden. Det har ikke ført noe godt med seg. Det er jo det dere har ønsket hele tiden også, så jeg skjønner virkelig ikke problemet her..Dette er siste kommentar fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg