Gjest Gia_ Skrevet 14. desember 2016 #61 Del Skrevet 14. desember 2016 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Jeg deltar i det jeg ønsker her på KG som dere. Når det er sagt bruker jeg energi og tid på det jeg måtte ønske. Det ser ut som dere også gjør det..Når det gjelder siste setningen din er det akkurat det jeg gjør nå Og ja jeg har noengang kommet i mål og gikk ned hele 46 kg. Nå er jeg forøvrig på god vei til målet igjen Nei, ikke som oss. For vi sitter ikke å diskuterer i en tråd som omhandler oss selv, og ikke minst svarer på nesten hvert eneste innlegg som blir skrevet Flott at du gikk ned så mye, men synd du gikk opp igjen.. Anbefales å gjøre det om til en livsstil, og helst uten ''hjelpemidler'', lettere å holde seg på trivselsvekta da. Men lykke til videre med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #62 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) 5 minutter siden, Gia_ skrev: Nei, ikke som oss. For vi sitter ikke å diskuterer i en tråd som omhandler oss selv, og ikke minst svarer på nesten hvert eneste innlegg som blir skrevet Flott at du gikk ned så mye, men synd du gikk opp igjen.. Anbefales å gjøre det om til en livsstil, og helst uten ''hjelpemidler'', lettere å holde seg på trivselsvekta da. Men lykke til videre med innspurten! Jeg gikk ikke opp mer enn 20 kg av dem, bare for å ha sagt det. Gått ned ca 18 kg av dem igjen. Men takk Jeg har nå gjort vektnedgangen til en livsstil, og når jeg gikk ned 46 kg var det på vanlig mat. Ingers Rugbrød Kurs. Endret 14. desember 2016 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 14. desember 2016 #63 Del Skrevet 14. desember 2016 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Jeg gikk ikke opp mer enn 20 kg av dem, bare for å ha sagt det. Men takk Avsporing, men whatevs; 20kg er 20kg, er jo ikke akkurat småtterier, og heller ikke sunt for kroppen å drive med jojoslanking. Gjør det om til en livsstil, og ikke la det kun handle om å gå ned i vekt, så lykkes du nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #64 Del Skrevet 14. desember 2016 3 minutter siden, Gia_ skrev: Avsporing, men whatevs; 20kg er 20kg, er jo ikke akkurat småtterier, og heller ikke sunt for kroppen å drive med jojoslanking. Gjør det om til en livsstil, og ikke la det kun handle om å gå ned i vekt, så lykkes du nok. Jeg holdt meg i mange år med den nye vekta, og det tok 2 år å gå opp 20 kg. Så ikke akkurat jojo slanking. Trener regelmessig og løpt både halv og hel maraton. Så jeg har nok gjort det til en livsstil, tross vektoppgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 14. desember 2016 #65 Del Skrevet 14. desember 2016 1 minutt siden, Lovelulu skrev: Jeg holdt meg i mange år med den nye vekta, og det tok 2 år å gå opp 20 kg. Så ikke akkurat jojo slanking. Trener regelmessig og løpt både halv og hel maraton. Så jeg har nok gjort det til en livsstil, tross vektoppgang. Alright Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 14. desember 2016 #66 Del Skrevet 14. desember 2016 8 timer siden, Gia_ skrev: Nei, ikke som oss. For vi sitter ikke å diskuterer i en tråd som omhandler oss selv, og ikke minst svarer på nesten hvert eneste innlegg som blir skrevet Flott at du gikk ned så mye, men synd du gikk opp igjen.. Anbefales å gjøre det om til en livsstil, og helst uten ''hjelpemidler'', lettere å holde seg på trivselsvekta da. Men lykke til videre med innspurten! Sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 14. desember 2016 #67 Del Skrevet 14. desember 2016 10 timer siden, Lovelulu skrev: Resten av Norge har vel kanskje ikke hørt om bloggen engang, men det betyr ikke de syns bloggen er dårlig. Har de visst om bloggen ville jeg jo vært på topplista nr 1😄 Det skal litt mer til for å komme øverst på topplista. Det holder ikke med 10 bilder av dårlig kvalitet av den samme veska og 3 linjer intetsigende tekst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. desember 2016 #68 Del Skrevet 14. desember 2016 den popcornmaskinen får kjørt seg nå ass. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor noen av dere tror TS er bloggeren det snakkes om her. Mulig det bare er jeg som er treig, men de har jo veldig ulik skrivestil, ihvertfall i mine øyne. Selvfølgelig kan man forandre på skrivestilen sin, men jeg har ingen tro på at det er samme person. Jeg syns også reiseinnlegget var bra. Noe helt annet enn veskeinnleggene med lite tekst og haugevis av bilder av samme veske. Fortsett sånn, for jeg tror absolutt bloggen har potensiale, om ikke til å bli en topp 3-blogg, ihvertfall til å bli mye bedre. Reiseinnlegget kontra veskeinnleggene beviser jo det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Reim Skrevet 14. desember 2016 #69 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Kjapt innom for å sjekke tilstanden på bloggen, og oppdager et blogginnlegg som hanlder om mål og vektnedgang, komplett med centimeter, kilo, og et bilde av vekta på en badevekt (blant annet) Bloggeren følger garantert ikke veiledningen til Sunn Fornuft-plakaten som ble laget i sommer. Det gjør derimot endel andre bloggere. Men for å komme til saken. Blogginnlegg ellers: Supert med nytt innlegg, men den består av 6 kornete bilder og 104 ord, hvorav 3 er smilies, og uten å ha tatt med overskriften. Dette er i tillgg brukt penger på å shoute (som en annen viste til her i tråden), selv om bloggeren egentlig sjøl sier i tråden her at trives med sine 200 lesere og er fornøyd med det. Til sammenligning brukes det mindre arbeid og engasjement og mer penger på bloggen, enn på forsvarstaler her i tråden som nå er oppe i 240 ord.(etter jeg begynte å telle, altså) Blogginnlegg 104 ord, deltakelse bare i dette forumet som kunne vært brukt på bloggen istedet: 240. Det jeg ser er at det brukes penger på bloggen i forsøk på å spre den, fremfor å bruke tid på forbedre innlegg og bilder. Jeg får ikke matten til å gå opp når det gjelder verken uttalelser, adferd, eller engasjement. Endret 14. desember 2016 av Vifte Reim lagt inn forbehold 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. desember 2016 #70 Del Skrevet 14. desember 2016 11 timer siden, Lovelulu skrev: Bare så det er sagt har jeg fått tilbud om sponsing 4 ganger, men takket nei. Nettopp fordi jeg ønsker å blogge for min egen del, og har ikke et ønske om å bli toppblogger eller tjene penger på den. Det blir for alvorlig for meg hvis bloggen blir en bedrift. Jeg ønsker å ha den som den er. Men selvsagt kan det tenkes jeg sier ja til sponsing av noe som jeg virkelig føler jeg vil. Bloggen er ikke lite lest, men ligger på et antall lesere som er normalt for en mindre blogg. Å det er helt greit du syns bloggen er dårlig, men husk det er ikke alle som syns det fordi om du og noen andre syns det. Vi har forskjellig smak når det gjelder blogger også. Du sitter ikke med fasiten! Kan jeg spørre hvem du har fått tilbud om sponsing av? Ikke at jeg ikke tror deg, for det gjør jeg. Er bare nysgjerrig. Jeg syns det står respekt av å ikke la seg sponse av noe man ikke interesserer seg for bare for pengenes skyld. Nå leser ikke jeg mye blogg, men det virker som mange lar seg sponse av hva som helst så lenge det gir penger i kassa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. desember 2016 #71 Del Skrevet 14. desember 2016 Ryddet for brukerdebatt, innhold fra sosiale medier og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 14. desember 2016 #72 Del Skrevet 14. desember 2016 Begynner å bli lei det samme svaret om igjen og om igjen. "Jeg diskuterer her av samme grunn som dere" Jeg vet ikke om noen bloggere som diskuterer seg selv i en tråd på KG. Veldig spesielt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. desember 2016 #73 Del Skrevet 14. desember 2016 Karimaritas: hvis du ikke bryr deg om antall lesere eller plassering på blogglisten; hvorfor bruker du endel penger på å shoute bloggen din relativt hyppig da? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #74 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Dere kan diskutere bloggen min uten å rette direkte spørsmål til meg. Husk jeg er ikke forpliktet til å svare på spørsmål, selv om tråden er om min blogg. Jeg har hatt blogg noen år nå, og på den tiden har det vært mange flere innlegg, også av annen type en de som er i bloggen min nå. De innleggene som er i bloggen nå er bare fra November og Desember i år. Jeg slettet mange innlegg pga at jeg vurderte bloggpause, men tok ikke pause likevel. Derfor kan dere ikke bare vurdere bloggen min og hvordan den er utifra bare de innleggene som er på den nå. Som sagt har jeg hatt mange andre typer innlegg, med også ganske lange tekster. Endret 14. desember 2016 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 14. desember 2016 #75 Del Skrevet 14. desember 2016 Du må tåle at folk stiller deg spørsmål ettersom du har kritikkverdig oppførsel og er høyst aktiv i din egen tråd! Om du så har slettet mange innlegg så har det fint lite å si for leserene vurderer det de ser nå. Jeg er ikke synsk og kan vel ikke vite at du har hatt lange tekster. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #76 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) 25 minutter siden, gjestgitt skrev: Du må tåle at folk stiller deg spørsmål ettersom du har kritikkverdig oppførsel og er høyst aktiv i din egen tråd! Om du så har slettet mange innlegg så har det fint lite å si for leserene vurderer det de ser nå. Jeg er ikke synsk og kan vel ikke vite at du har hatt lange tekster. Det er greit. Men det er lov å tenke. De fleste vet jeg har hatt blogg en god stund, og arkivet viser bare innlegg fra November og Desember i år. Da sier det seg vel selv at mange innlegg er slettet..Derfor er det ikke grunnlag for å vurdere hvordan bloggen er i sin helhet utifra de innleggene som er nå. Jeg tåler at folk stiller meg spørsmål, men velger selv om jeg vil delta og svare. Har dere forresten tenkt på at det kan være en slik type blogg som bloggen min er nå, jeg vil ha?.. Endret 14. desember 2016 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 14. desember 2016 #77 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) 26 minutter siden, Lovelulu skrev: Det er greit. Men det er lov å tenke. De fleste vet jeg har hatt blogg en god stund, og arkivet viser bare innlegg fra November og Desember i år. Da sier det seg vel selv at mange innlegg er slettet..Derfor er det ikke grunnlag for å vurdere hvordan bloggen er i sin helhet utifra de innleggene som er nå. Jeg tåler at folk stiller meg spørsmål, men velger selv om jeg vil delta og svare. Har dere forresten tenkt på at det kan være en slik type blogg som bloggen min er nå, jeg vil ha?.. Klart det er grunnlag for å vurdere bloggen, driter i arkivet men tar utgangspunkt i det jeg ser og leser NÅ. Du må selvfølgelig velge selv hvordan du vil ha bloggen men hvis du også vil at det skal være et diskusjonstema på KG så får du bare akseptere at det også er folk som ikke synes det holder mål kvalitetsmessig istedet for å komme med tilsvar hver gang det kommer konstruktiv kritikk. We get it, du er fornøyd med de få leserene du har og ønsker ikke å utvikle den videre...så da kan du like gjerne droppe å delta i tråden. Du bryr deg jo ikke sier du men likevel er du den som er mest aktiv🤔 Endret 14. desember 2016 av gjestgitt 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #78 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) 27 minutter siden, gjestgitt skrev: Klart det er grunnlag for å vurdere bloggen, driter i arkivet men tar utgangspunkt i det jeg ser og leser NÅ. Du må selvfølgelig velge selv hvordan du vil ha bloggen men hvis du også vil at det skal være et diskusjonstema på KG så får du bare akseptere at det også er folk som ikke synes det holder mål kvalitetsmessig istedet for å komme med tilsvar hver gang det kommer konstruktiv kritikk. We get it, du er fornøyd med de få leserene du har og ønsker ikke å utvikle den videre...så da kan du like gjerne droppe å delta i tråden. Du bryr deg jo ikke sier du men likevel er du den som er mest aktiv🤔 Jeg bryr meg om det jeg vil, og deltar når jeg vil. Og jeg er vel like aktiv som dere andre her. Endret 14. desember 2016 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 14. desember 2016 #79 Del Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, Lovelulu skrev: Jeg bryr meg om det jeg vil, og deltar når jeg vil. Og jeg er vel like aktiv som dere andre her. Nei, du svarer på så og si alt folk skriver. Bortsett fra det som er skikkelig konstruktiv kritikk, for der vet du ikke hva du skal svare. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 14. desember 2016 #80 Del Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, Lovelulu skrev: Dere kan diskutere bloggen min uten å rette direkte spørsmål til meg. Husk jeg er ikke forpliktet til å svare på spørsmål, selv om tråden er om min blogg. Jeg har hatt blogg noen år nå, og på den tiden har det vært mange flere innlegg, også av annen type en de som er i bloggen min nå. De innleggene som er i bloggen nå er bare fra November og Desember i år. Jeg slettet mange innlegg pga at jeg vurderte bloggpause, men tok ikke pause likevel. Derfor kan dere ikke bare vurdere bloggen min og hvordan den er utifra bare de innleggene som er på den nå. Som sagt har jeg hatt mange andre typer innlegg, med også ganske lange tekster. Nettopp! Det er jo noe du kan tenke på selv også. Du er faktisk ikke forpliktet til å svare på hvert eneste innlegg her i tråden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg