Salka Skrevet 13. desember 2016 #21 Del Skrevet 13. desember 2016 1 minutt siden, Linnpinn9 skrev: Den er enig i. Ser ikke helt hvordan tråder om KM ødeleggerhele forumet? Er jo bare å holde seg unna Helt enig, ser ikke den jeg heller. At de ødelegger forumet er å ta i en smule. Jeg gidder ikke å lese tråder som ikke interesserer meg ihvertfall. Men er jo de som er veldig seriøse hele tiden og ikke liker at tråder tar av, jeg er ikke en av dem for å si det sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. desember 2016 #22 Del Skrevet 13. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. desember 2016 #23 Del Skrevet 13. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Observer Skrevet 13. desember 2016 #24 Del Skrevet 13. desember 2016 Det som er verdt en studie er hvordan et voksent menneske kan bli så fullstendig navlebeskuende. Utover det er bilder, innhold og språk av en slik kvalitet at bloggen ikke er verdt å bruke tid på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 13. desember 2016 #25 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) 1 time siden, Salka skrev: Helt enig, ser ikke den jeg heller. At de ødelegger forumet er å ta i en smule. Jeg gidder ikke å lese tråder som ikke interesserer meg ihvertfall. Men er jo de som er veldig seriøse hele tiden og ikke liker at tråder tar av, jeg er ikke en av dem for å si det sånn. Kan heller ikke si at disse trådene ødelegger hele forumet, skal ha til gode å se tråder om denne bloggeren i helseforumet, vi som sørger-forumet eller aktuelle saker. Men jeg rapporterer disse trådene, fordi de ender bare opp som flamebait, og TS/blogger nører opp under det. Endret 13. desember 2016 av FarDareisMai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. desember 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg syns det er teit at dere som ikke liker bloggen skal prøve å bestemme hva vi andre skal like. Jeg og de 199 andre leserne liker bloggen. Sådetså 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 13. desember 2016 #27 Del Skrevet 13. desember 2016 9 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Jeg syns det er teit at dere som ikke liker bloggen skal prøve å bestemme hva vi andre skal like. Jeg og de 199 andre leserne liker bloggen. Sådetså Er ingen som har prøvd å bestemme hva dere andre skal like. Akkurat det skrev vel karimaritas også i den forrige tråden. Men dere er sjølvsagt 3 helt forskjellige brukere som har rota dere bort på KG og som forguder karimaritas og bloggen hennes.Samtidig.Tilfeldigvis. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 13. desember 2016 #28 Del Skrevet 13. desember 2016 20 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Jeg syns det er teit at dere som ikke liker bloggen skal prøve å bestemme hva vi andre skal like. Jeg og de 199 andre leserne liker bloggen. Sådetså Snip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. desember 2016 Forfatter #29 Del Skrevet 13. desember 2016 3 minutter siden, Snurten1 skrev: Er ingen som har prøvd å bestemme hva dere andre skal like. Akkurat det skrev vel karimaritas også i den forrige tråden. Men dere er sjølvsagt 3 helt forskjellige brukere som har rota dere bort på KG og som forguder karimaritas og bloggen hennes.Samtidig.Tilfeldigvis. Ingen snakker om å forgude. Du får tro hva du vil, men jeg er ikke henne. Du får få en datakyndig til å sjekke ip-adressene våre da vettu. Jeg sitter i en helt annen kant av landet enn henne, er 10 år yngre og aner ikke hvem dama er. Fant bloggen via en tråd her inne og liker den. Kanskje ikke toppbloggmateriale, men hyggelig er den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. desember 2016 Forfatter #30 Del Skrevet 13. desember 2016 3 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Snip! Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 13. desember 2016 #31 Del Skrevet 13. desember 2016 30 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Jeg syns det er teit at dere som ikke liker bloggen skal prøve å bestemme hva vi andre skal like. Jeg og de 199 andre leserne liker bloggen. Sådetså Hvem er vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 13. desember 2016 #32 Del Skrevet 13. desember 2016 er det mulig? jeg gidder ikke en gang og si hva jeg mener om den bloggern men setter meg godt tilbake og finner frem og for og se på hvordan tråden utvikler seg. en idiotisk tråd spørr du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 13. desember 2016 #33 Del Skrevet 13. desember 2016 3 timer siden, Pæddan skrev: Get over it! Ei ubetydelig kjerring fra bøgda som skriver svada. Hvor mye spalteplass fortjener hun da??? Er du misunnelig på henne? Eller er du henne og vil ha klikk? Hvis ingen av delene, let litt i arkivet til noen andre. En skal ikke kimse av kjerringer fra bygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. desember 2016 #34 Del Skrevet 13. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner og krenkende utsagn. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 13. desember 2016 #35 Del Skrevet 13. desember 2016 Dette kan ikke være sant.... Endelig rolig i 1døgn før det jammen starter på nytt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 13. desember 2016 #36 Del Skrevet 13. desember 2016 2 timer siden, Lovelulu skrev: Det er vel ikke trådene som ødelegger forumet, men kommentarene i trådene isåfall. Det er fullt mulig å diskutere saklig i denne tråden også! Hva saklig skal vi diskutere? Du gidder jo ikke ta på deg noe konstruktiv kritikk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 13. desember 2016 #37 Del Skrevet 13. desember 2016 6 minutter siden, Lovelulu skrev: En skal ikke kimse av kjerringer fra bygda Jo enkekte kjærringer fra bøgda kan man jammen lure på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 13. desember 2016 #38 Del Skrevet 13. desember 2016 23 minutter siden, Lapper skrev: Jo enkekte kjærringer fra bøgda kan man jammen lure på Det er jo bra noen er litt livlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 13. desember 2016 #39 Del Skrevet 13. desember 2016 27 minutter siden, Lapper skrev: Hva saklig skal vi diskutere? Du gidder jo ikke ta på deg noe konstruktiv kritikk Jo saklig konstruktiv kritikk det tar jeg til meg, men det har vært så lite av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 13. desember 2016 #40 Del Skrevet 13. desember 2016 Men altså, lovelulu, alle disse trådene (som du hevder å ikke starte selv, så da får vi vel tro på det) og din deltagelse i dem gjør jo ikke noe som helst BRA for bloggen din...? Jeg regner med at det du ønsker deg er flere lesere. Det kan jeg garantere at du ikke får på denne måten - kanskje du får et par ekstra klikk i dag fordi folk lurer på hva i alle dager dette gnålet egentlig dreier seg om, men dette er virkelig ikke måten å få lesere som faktisk ønsker å følge med på deg og bloggen din videre. Virkelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg