AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Når jeg var liten ble jeg fortalt at hvis man barbere bort får på leggene så blir hårene etter hvert tykke, og jeg har lenge trodd at det var sant fordi min mor har veldig mørke og stygge hår på leggen. Men... jeg har barbert leggene i ti år og det kjennes ikke ut som skjegg. Jeg har lest på nettet at det er myte, og mange sier at de til og med barberer vekk hårene på armene og det skjer ikke noe endring når det vokser ut. Men hvis det ikke er noe sannhet i det, hvorfor har min mor fått så mørke hår da? Er det fordi hun er mye eldre? Får alle slike mørke hår med alderen? Hva tror dere? Anonymkode: 95da1...751
Teriyaki Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Tror det bare har med flaks/uflaks å gjøre. Da jeg barberte bort "barnedunet" som 11-12-åring så kom det ut som svarte, men myke hår. Så på meg vises det utrolig fort når det vokser ut.
Antoinette Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Hårene blir ikke tykkere av barbering men din mor burde heller vokse eller epilere leggene så hun får ut hårene med roten. Det er også fysisk umulig at man får MER hår av å barbere seg.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 6 timer siden, Antoinette skrev: Hårene blir ikke tykkere av barbering men din mor burde heller vokse eller epilere leggene så hun får ut hårene med roten. Det er også fysisk umulig at man får MER hår av å barbere seg. Jeg vil tro at en kvinne som er gammel nok til å ha avkom som poster her, klarer fint å finne ut hva hun velger å prioritere av hårfjerning Anonymkode: d203e...229
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå