Gjest Krampa Skrevet 30. november 2004 #1 Skrevet 30. november 2004 Har lurt på hvordan jeg skal bli mer utholdene. Klarer ikke mer enn 3-4 minutter før jeg får krampe i tunga. Prøver å variere mellom ulike teknikker som: - rundt og rundt (begge veier) - opp og ned - fram og tilbake (høyre/venstre) - sug - spiss og flat tunge Finnes det noen teknikker som er mer avspennende? Eller noen treningsøvelser jeg kan utføre i det daglige? Synes det er rart at jeg blir så fort sliten, tunga er jo kroppens største muskel.....
Gjest Ethereal Skrevet 30. november 2004 #2 Skrevet 30. november 2004 - tunga er jo kroppens største muskel..... Jaha, da har du svært små muskler i lår og rumpe, med andre ord
Gjest Litjmæ Skrevet 30. november 2004 #3 Skrevet 30. november 2004 Den var god Men for å være litt seriøs, du kan jo prøve med alfabetet!
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 Hæ? Alfabetet...? :klø: A, b, c, d, e.... Slikkes slik de skrives.
Gjest *Fiona* Skrevet 30. november 2004 #6 Skrevet 30. november 2004 Med fare for å gjenta meg selv - Hæ? Skjønner fortsatt ingenting. Si alfabetet mens man slikker...? Legge munnen inntil og si alfabetet liksom? Skal DET være digg også nå... Jeg er utdatert, ingen tvil... :o
Gjest Mann 28 Skrevet 30. november 2004 #7 Skrevet 30. november 2004 Med fare for å gjenta meg selv - Hæ? Skjønner fortsatt ingenting. Si alfabetet mens man slikker...? Legge munnen inntil og si alfabetet liksom? Skal DET være digg også nå... Jeg er utdatert, ingen tvil... :o *Fi* man sier ikke alfabetet, man skriver bokstavene med tungen der nede på damen
Gjest *Fiona* Skrevet 30. november 2004 #8 Skrevet 30. november 2004 Du hellige jul... Seriøst? Jeg hadde ledd meg ihjel før H, det er sikkert og visst... Jøje meg for noen ideer. Skrive leken der nede liksom? Hva skriver jeg nå -*masse fomling med tunga hans mens hun grubler på hva det kan være* Men, for å være litt seriøs, det kommer vel litt an på tempoet? Setter du på turbo'n blir du fortere sliten, smaker og slikker du mer forsiktig varer du vel lenger? 3-4 minutter er ganske lenge... jeg har som regel kommet da... :oops:
Gjest Krampa Skrevet 30. november 2004 #9 Skrevet 30. november 2004 Jaha, da har du svært små muskler i lår og rumpe, med andre ord Hvis du hadde fulgt med i naturfagstimene så hadde du kanskje fått det med deg. De du nevner er muskelgrupper, ikke en enslig muskel. :-?
Gjest Mann 28 Skrevet 30. november 2004 #10 Skrevet 30. november 2004 Du hellige jul... Seriøst? Tror det er det man mente... det er jo snakk om å slikke fitte ikke sant? Da blir det vel ikke mye slikking om man kun skal snakke bokstavene der nede. Jeg hadde ledd meg ihjel før H, det er sikkert og visst... Jøje meg for noen ideer. Skrive leken der nede liksom? Hva skriver jeg nå -*masse fomling med tunga hans mens hun grubler på hva det kan være* Tulle jente, du skal da i såfall nyte tungebevegelsene da vettø, det er ikke noen gjettekonkuranse Men, for å være litt seriøs, det kommer vel litt an på tempoet? Setter du på turbo'n blir du fortere sliten, smaker og slikker du mer forsiktig varer du vel lenger? 3-4 minutter er ganske lenge... jeg har som regel kommet da... :oops: Da rekker man jo ikke å bli sliten med deg da
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #11 Skrevet 30. november 2004 Du hellige jul... Seriøst? Jeg hadde ledd meg ihjel før H, det er sikkert og visst... Jøje meg for noen ideer. Skrive leken der nede liksom? Hva skriver jeg nå -*masse fomling med tunga hans mens hun grubler på hva det kan være* Men, for å være litt seriøs, det kommer vel litt an på tempoet? Setter du på turbo'n blir du fortere sliten, smaker og slikker du mer forsiktig varer du vel lenger? 3-4 minutter er ganske lenge... jeg har som regel kommet da... :oops: hehe, tror ikke han bør si at han skal slikke alfabetet (åhh, åhh...HÆÆ, en F nå..?) Det er bare en måte å variere på en strukturert måte.
Gjest analfabet Skrevet 30. november 2004 #12 Skrevet 30. november 2004 Hva med å bare slikke de bokstavene/lydene jenta ber deg om å? A... E... I... Ååååååååååååå!!!!
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #13 Skrevet 30. november 2004 Hva med å bare slikke de bokstavene/lydene jenta ber deg om å? A... E... I... Ååååååååååååå!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2004 #14 Skrevet 30. november 2004 Eller du kan kjøpe største versjonen av en Chupa Chups og øve litt nå og da,...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. november 2004 #15 Skrevet 30. november 2004 Bare sier det jeg - øvelse gjør mester... Og selv om rompemuskler og lårmuskler er muskelgrupper, så består de vel av enkeltmuskler som er betydelig større enn tunga? Ellers så er det ikke så rart om du blir sliten av å bevege den vekta...
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #16 Skrevet 30. november 2004 Hvis du hadde fulgt med i naturfagstimene så hadde du kanskje fått det med deg. De du nevner er muskelgrupper, ikke en enslig muskel. :-? hjertet er nok større.....
Gjest Ethereal Skrevet 30. november 2004 #17 Skrevet 30. november 2004 Hvis du hadde fulgt med i naturfagstimene så hadde du kanskje fått det med deg. De du nevner er muskelgrupper, ikke en enslig muskel. :-? Vel, såvidt JEG vet (hvem fulgte ikke med?), er latissimus dorsi, den store ryggmuskelen, kroppens største muskel....
Superlammet Skrevet 30. november 2004 #18 Skrevet 30. november 2004 For å spore litt tilbake.. Ikke være turbotroll i musa, for da blir du fort sliten.. ta det i et behagelig tempo, la gjerne jenta styre det. Du hører det gjerne med pusten hennes Jeg liker å bruke tenna veldig forsiktig på klitten også.. Da mener jeg VELDIG forsiktig.. Kanskje ikke å anbefale dersom det er veldig kaldt i rommet eller man lett får krampe i kjeven?
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #19 Skrevet 1. desember 2004 Hmm.. uttrykket "å slikke fitte til krampa tar deg" blir liksom litt devaluert nå..
CeeCee Skrevet 1. desember 2004 #20 Skrevet 1. desember 2004 Hmm.. uttrykket "å slikke fitte til krampa tar deg" blir liksom litt devaluert nå..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå