AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #41 Skrevet 18. desember 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Fordi jeg vil være litt Alfred for tiden. Ok:-) Får vente i spenning, jeg da:-) Anonymkode: 43892...098
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #42 Skrevet 18. desember 2016 Krysser fingre for at det blir et bedre 2017 Her har året vært merkelig og litt dust og ganske snodig. Fått veldig mye oppmerksomhet i år av flere menn. Men det virker som alle bare vil ha bekreftet at de fortsatt er attraktive. Blir jo aldri mer enn meldinger frem og tilbake. Bare tull. Anonymkode: 049be...b08
Gjest O.G. Skrevet 19. desember 2016 #43 Skrevet 19. desember 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Krysser fingre for at det blir et bedre 2017 Her har året vært merkelig og litt dust og ganske snodig. Fått veldig mye oppmerksomhet i år av flere menn. Men det virker som alle bare vil ha bekreftet at de fortsatt er attraktive. Blir jo aldri mer enn meldinger frem og tilbake. Bare tull. Anonymkode: 049be...b08 Enig.
Snappa Skrevet 19. desember 2016 #44 Skrevet 19. desember 2016 Sukk... Er det ikke sånn det alltid er da.... Lykke til og kanskje du også kjenner deg igjen i dette diktet av Tove Ditlefsen DET EVIGE TRE (Tove Ditlevsen) Det er to mænd i verden, der Bestandig krydser min vej; Den ene er ham jeg elsker, Den anden elsker mig. Den ene er i en natlig drøm, Der bor i mit mørke sind, Den anden står ved mit hjertes dør; Jeg lukker ham aldrig ind. Den ene gav mig en vårlig pust Af lykke, der snart for hen, Den anden gav mig sit hele liv Og fik aldrig en time igjen. Den ene bruser i blodets sang, Hvor elskov er ren og fri, Den anden er et med den triste dag, Drømmene drukner i. Hver kvinde står mellom disse to, Forelsket, elsket og ren – En gang hver hundrede år kan det ske, De smelter sammen til en. 3
Gjest O.G. Skrevet 20. desember 2016 #45 Skrevet 20. desember 2016 Han gir veldig miksede signaler...
Gjest O.G. Skrevet 21. desember 2016 #46 Skrevet 21. desember 2016 Og nu begynner det å ligne noe her altså, fordi venninna mi driver og legger seg opp i relasjonen jeg har til denne karen...
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #47 Skrevet 21. desember 2016 59 minutter siden, O.G. skrev: Og nu begynner det å ligne noe her altså, fordi venninna mi driver og legger seg opp i relasjonen jeg har til denne karen... Prøver hun å ødelegge for deg? Kanskje hun er forelsket i han likevel? Anonymkode: 6e493...1de
Gjest O.G. Skrevet 21. desember 2016 #48 Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøver hun å ødelegge for deg? Kanskje hun er forelsket i han likevel? Anonymkode: 6e493...1de Hun kan ikke ødelegge for meg sånn sett fordi han er bare helt ordinært trivelig til meg, og det betyr jo at han ser på meg som helt vanlig venninne, og det er jo helt greit. Problemet her er at han kjøpte et skap av meg og hun ringte med en gang da hun hørte han hadde hentet det for å få vite hva vi snakket om. Hjelpes.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #49 Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Hun kan ikke ødelegge for meg sånn sett fordi han er bare helt ordinært trivelig til meg, og det betyr jo at han ser på meg som helt vanlig venninne, og det er jo helt greit. Problemet her er at han kjøpte et skap av meg og hun ringte med en gang da hun hørte han hadde hentet det for å få vite hva vi snakket om. Hjelpes. Tja....det betyr ikke nødvendigvis at han bare ser på deg som en helt ordinær venninne, sikker på at du ikke er litt pessimistisk her, og dårlig til å tolke signaler fordi du er redd for å bli skuffet? Kanskje han bare kjøpte skapet som et påskudd til å se deg? Er dette et skap som passer inn i leiligheten hans/han trenger? Og hvordan visste venninnen din om skapet? Den overdrevne interessen hennes kan jo tyde på at hun har fått ferten i at han liker deg. Inviter han ut på øl! Da finner du fort ut om det er vennskapelig eller ikke....Og du kan late som det bare var vennskapelig hvis det er alt det viser seg å være. Anonymkode: 6e493...1de 1
smilo Skrevet 21. desember 2016 #50 Skrevet 21. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja....det betyr ikke nødvendigvis at han bare ser på deg som en helt ordinær venninne, sikker på at du ikke er litt pessimistisk her, og dårlig til å tolke signaler fordi du er redd for å bli skuffet? Kanskje han bare kjøpte skapet som et påskudd til å se deg? Er dette et skap som passer inn i leiligheten hans/han trenger? Og hvordan visste venninnen din om skapet? Den overdrevne interessen hennes kan jo tyde på at hun har fått ferten i at han liker deg. Inviter han ut på øl! Da finner du fort ut om det er vennskapelig eller ikke....Og du kan late som det bare var vennskapelig hvis det er alt det viser seg å være. Anonymkode: 6e493...1de Jeg signerer alt, spesielt det siste
Gjest O.G. Skrevet 22. desember 2016 #51 Skrevet 22. desember 2016 Vært mye kontakt mellom oss i dag, jeg fikk snap av barnebarna.
smilo Skrevet 23. desember 2016 #52 Skrevet 23. desember 2016 23 timer siden, O.G. skrev: Vært mye kontakt mellom oss i dag, jeg fikk snap av barnebarna. Så bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå