Gå til innhold

Utidigheter & forviklinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har faktisk hatt tid til å treffe en ny fyr, egentlig bare sånn på det vennskapelig plan, problemet er at det virker som at han er interessert i en venninne av meg, som liker ham kun som venn, men som samtidig bare elsker oppmerksomheten hun får. Fanden også, det er så typisk meg. Nei, bare å bli ferdig med rydding og tømming av huset og så komme seg videre. 2016 har vært et så jævlig år og det siste jeg trenger er en kjærlighetssorg inn i det nye året.

Å Gud: Hvorfor kan jeg ikke bare få en virkelig mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare noen dager igjen av året nå da, 2017 blir legendarisk! :danse:

Skrevet
4 minutter siden, kiselle skrev:

Føler med deg :klem:

Takk.

1 minutt siden, canacas skrev:

Bare noen dager igjen av året nå da, 2017 blir legendarisk! :danse:

Håper det.

1 minutt siden, Jolene skrev:

:hug:

:klem:

Skrevet

Håper du får et strålende 2017 og at det dukker opp en flott mann som bare har øyne for deg! 

Skrevet

Dersom det er en trøst, er vi fler som håper på et bedre 2017 enn hva 2016 var. La oss krysse fingrene for et bedre år! :)

• Liker 6
Skrevet
14 timer siden, Cirkelin skrev:

Håper du får et strålende 2017 og at det dukker opp en flott mann som bare har øyne for deg! 

14 timer siden, Jolene skrev:

Dersom det er en trøst, er vi fler som håper på et bedre 2017 enn hva 2016 var. La oss krysse fingrene for et bedre år! :)

Håper jeg også, for det kan virkelig ikke bli verre.

Skrevet
16 timer siden, O.G. skrev:

Har faktisk hatt tid til å treffe en ny fyr, egentlig bare sånn på det vennskapelig plan, problemet er at det virker som at han er interessert i en venninne av meg, som liker ham kun som venn, men som samtidig bare elsker oppmerksomheten hun får. Fanden også, det er så typisk meg. Nei, bare å bli ferdig med rydding og tømming av huset og så komme seg videre. 2016 har vært et så jævlig år og det siste jeg trenger er en kjærlighetssorg inn i det nye året.

Å Gud: Hvorfor kan jeg ikke bare få en virkelig mann?

Det dukker snart opp en ordentlig snill og fin mann til deg!!! :)

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, Hottrio skrev:

Det dukker snart opp en ordentlig snill og fin mann til deg!!! :)

Vel, jeg er snart 42 år, hvor er han?

Skrevet

Jeg kjenner til problemet. Menn jeg il ha, er ikke interessert i meg, og motsatt... Vi satser begge på et MYE bedre 2017

• Liker 1
Skrevet

Er han er ikke skikkelig og mindre snill mann fordi han er interessert i venninna? Tenker han er helt OK, bare ikke interessert.

Men håper det dukker opp en som du liker, som liker deg, og at det klaffer som bare det 😊👍

Skrevet
2 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Er han er ikke skikkelig og mindre snill mann fordi han er interessert i venninna? Tenker han er helt OK, bare ikke interessert.

Men håper det dukker opp en som du liker, som liker deg, og at det klaffer som bare det 😊👍

Han er en helt topp fyr.

Skrevet

Og der klarte jeg naturligvis å ha i tu meg at jeg liker ham. Jeg føler meg ikke som kongen på haugen nu.

Skrevet

Hvordan virket det da? Fikk du noen tilbakemelding? 

Skrevet
6 minutter siden, smilo skrev:

Hvordan virket det da? Fikk du noen tilbakemelding? 

Det er kommunikasjon mellom oss, vært i hele dag, men han har ikke rørt temaet. Det er på mange sett og vis verre enn hvis han hadde returnert med "beklager, men jeg ser på deg kun som ei venninne". 

Skrevet

Skal dere treffes igjen da

Gjest Vil ikke
Skrevet

Synd når det skjer. Kanskje en bedre mann for deg venter i 2017?

Forøvrig enig at 2016 har vært bedritent og de få dagene igjen kan nok ikke rette det opp.

Skrevet

:troest: *klapper lanke på O.G.*

Kjenner følelsen. Krysser fingrene for at nettopp din "supermann" finner deg i 2017. 

Skrevet
18 minutter siden, smilo skrev:

Skal dere treffes igjen da

Det skal vi nok, vi har en del felles venner.

13 minutter siden, Vil ikke skrev:

Synd når det skjer. Kanskje en bedre mann for deg venter i 2017?

Forøvrig enig at 2016 har vært bedritent og de få dagene igjen kan nok ikke rette det opp.

Kanskje.

1 minutt siden, Cata skrev:

:troest: *klapper lanke på O.G.*

Kjenner følelsen. Krysser fingrene for at nettopp din "supermann" finner deg i 2017. 

He, he, he, det hadde gjort seg med en supermann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...