mjauritz Skrevet 12. desember 2016 #1 Del Skrevet 12. desember 2016 Ååh, det er så vondt! For noen er kanskje husdyr "bare" et husdyr, men for oss var hun en del av familien. Jeg adopterte henne fra et kattehjem for katter som ikke har hatt det så bra, og jeg har sett hun gå fra en skadet katt med store tilknyttingsproblemer, til en trygg, familievenlig og kjælen katt. Hun har vært der når ting har vært tøft. Hun har kommet opp på fanget og purret når jeg har trengt nærhet, og hun har ønsket velkommen både en liten kattunge til, og en liten baby. I dag var det et monster som kjørte på hun. Et monster som ikke engang gadd å stoppe. Han lot hun bare ligge på veien med brukket rygg mens hun prøvde å kravle seg ut av veien. Tenk at det går an å være et så jævlig menneske?! Ikke misforstå, jeg vet at katter ikke ser seg for før de krysser veien, og jeg vet at uhell kan skje, men når du kjører over et dyr så STOPPER DU BILEN OG TAR DYRET TIL DYRLEGEN! Tusen takk til damen som var 2 biler bak som stoppet, lullet hun inn i et pledd og hastet til dyrlegen. Tusen takk for at du ga oss muligheten til å være der når de satt sprøyten, og fikk ta et verdig farvel. Du kommer til å bli så savnet, lillevenn! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 12. desember 2016 #2 Del Skrevet 12. desember 2016 *tårer* Kan berre tenke meg kor vondt der er sida eg har to katter sjølv. Veit ikkje om det er riktig, men kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Del Skrevet 12. desember 2016 Huff, så lei meg for det som skjedde med deg En gang holdt noen på å kjøre på katten min, og bråbremset rett foran han (jeg så det fra vinduet). Jeg var helt sikker på at han kom til å kjøre på han i noen sekunder. Min største frykt er å miste pusekatten min i trafikken Sender deg en god klem Anonymkode: 1a7e5...30c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 12. desember 2016 #4 Del Skrevet 12. desember 2016 What we have once enjoyed we can never lose. All that we love deeply becomes a part of us. /Helen Keller/ Ditt hjerte vil alltid bære merkene av potene hennes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Del Skrevet 12. desember 2016 Føler med deg! Mistet selv kattungen min for ikke så lenge siden, og det var det mest forferdelige jeg har opplevd. Gråt i flere dager og er ennå vondt å tenke på. Det føles bare så meningsløst. Og det er som å miste et familiemedlem. Man gjør alt for dem, men allikevel kan man ikke beskytte dem fra alt. Bare ta den tiden du trenger og tenk på at katten din er en bedre plass nå. Små poter setter dype spor <3 Du kommer aldri til å glemme katten din, og selv om det er vondt å tenke på den i begynnelsen vil du etterhvert tenke på de fine minnene dere hadde sammen. Klem Anonymkode: 5cf4c...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. desember 2016 #6 Del Skrevet 12. desember 2016 Stakkars pusen og stakkars deg! Føler med deg, for jeg har en slik puse selv. (som ikke har hatt det så bra, men fått et lite paradis her hos meg). Klemmer og trøst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #7 Del Skrevet 12. desember 2016 38 minutter siden, mjauritz skrev: Ååh, det er så vondt! For noen er kanskje husdyr "bare" et husdyr, men for oss var hun en del av familien. Jeg adopterte henne fra et kattehjem for katter som ikke har hatt det så bra, og jeg har sett hun gå fra en skadet katt med store tilknyttingsproblemer, til en trygg, familievenlig og kjælen katt. Hun har vært der når ting har vært tøft. Hun har kommet opp på fanget og purret når jeg har trengt nærhet, og hun har ønsket velkommen både en liten kattunge til, og en liten baby. I dag var det et monster som kjørte på hun. Et monster som ikke engang gadd å stoppe. Han lot hun bare ligge på veien med brukket rygg mens hun prøvde å kravle seg ut av veien. Tenk at det går an å være et så jævlig menneske?! Ikke misforstå, jeg vet at katter ikke ser seg for før de krysser veien, og jeg vet at uhell kan skje, men når du kjører over et dyr så STOPPER DU BILEN OG TAR DYRET TIL DYRLEGEN! Tusen takk til damen som var 2 biler bak som stoppet, lullet hun inn i et pledd og hastet til dyrlegen. Tusen takk for at du ga oss muligheten til å være der når de satt sprøyten, og fikk ta et verdig farvel. Du kommer til å bli så savnet, lillevenn! Uff da - jeg håper virkelig ikke at katten din led for mye. Folk altså som bare drar i fra et forsvarsløst dyr. Anonymkode: 5fc40...14d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #8 Del Skrevet 12. desember 2016 Anonymkode: 1c6c1...0f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 12. desember 2016 #9 Del Skrevet 12. desember 2016 uff, får håpe det ikke var lidelse for pus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. desember 2016 #10 Del Skrevet 12. desember 2016 Huff så trist Føler med deg, det er vondt å miste kjæledyret sitt. og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 12. desember 2016 #11 Del Skrevet 12. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #12 Del Skrevet 12. desember 2016 Sender deg en stor klem jeg føler og at katten min er en del av "familien" (meg, samboer og katten), og hadde blitt knust dersom jeg mistet henne. Så føler virkelig med deg. Håper du føler deg bedre etterhvert Anonymkode: dd07e...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epiphany Skrevet 12. desember 2016 #13 Del Skrevet 12. desember 2016 Å miste kjæledyr er å miste et familiemedlem. Kondolerer, og sender varme tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 12. desember 2016 #14 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #15 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg har selv kjørt på 2 katter, stoppet begge gangene, å tittet etter dem, men de forsvant. Ingen ting jeg fikk gjort videre desverre. Anonymkode: 01504...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fregnefjeset Skrevet 12. desember 2016 #16 Del Skrevet 12. desember 2016 Å, så trist Kondolerer! Sender varme tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 12. desember 2016 #17 Del Skrevet 12. desember 2016 Å nei Vet selv hvor jævlig det et å miste kjæledyr. Det er grusomt! Jeg hadde blitt knust om pusen min døde. Det hadde vært en stor knekk. Føler virkelig med deg ts. Det blir bedre med tiden, men det er ufattelig sårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 12. desember 2016 #18 Del Skrevet 12. desember 2016 Så forferdelig!  Vet hvor knyttet man blir til sine elskede pelskledde Sender deg masse varme tanker og en stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 12. desember 2016 #19 Del Skrevet 12. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #20 Del Skrevet 13. desember 2016 Kondolerer ts Anonymkode: d9d6c...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå