Gå til innhold

Kommentarer til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt litt for en kjole på brudekjole.net - litt moderne og stilig synes jeg :-) Har lyst på en kjole litt utenom det vanlige.. Hva synes dere om denne kjolen? ( falt egentlig for hele stilen jeg, med håret krøllet sånn..)

http://www.brudekjole.net/proddetail.asp?prod=NO93

Er ikke sikker om linken fungerer, men det er bare å bla under brudekjoler, så finner du den som nummer 93....Tror det er side 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
får desverre ikke opp bildet... :-(

Ikke jeg heller... :(

Skrevet

Vanskelig se hele kjolen lene, ,men frisyren er jo helt knall:)

Skrevet

Kjolens overdel var nydelig, men er ikkje så fan av så voldsomt skjørt. Det er sikkert veldig fint på deg, men ville aldri valgt ein slik kjole sjølv..... :) Trur du må spørre nokon som kjenner deg!

Skrevet

Overdelen var fin, men vanskelig å se resten :wink:

Gjest lillelou
Skrevet

Takk, mrs.L :wink: . Ser for meg litt ut som en krysning mellom ballerina og litt mer rocka brud. Sikkert ultrafin på rett person. Lykke til med kjolevalg!

Skrevet

Personlig likte jeg ikke kjolen i det hele tatt. Men vet også at den kan være myyye finere på den rette personen.

Lykke til med kjole-leting.

-Smilepia-

Gjest Anonymous
Skrevet

Uff, fryktelig marengs-aktige kjolene der da! Synes stoffet ser veldig polyester ut også.. greit at de er billige, men ikke når de ser billige ut også!

Skrevet

syns det var en søt kjole, men er ikke helt fan av sånne store tyll skjørt, men det er jo selvfølgelig smak og behag :)

Skrevet

Jeg synes den var kjempestilig. Litt uvanlig med det store skjørtet, og det likte jeg. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes den var kjempestilig. Litt uvanlig med det store skjørtet' date=' og det likte jeg. :-)[/quote']

Takk, synes jeg og - klem fra Lene24 :roll:

Skrevet

Den var nok ikke akkurat meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...