AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #21 Skrevet 15. desember 2016 På Monday, December 12, 2016 den 23.13, AnonymBruker skrev: Hvordan våger du å nekte samvær, det kan bli brukt mot deg i retten Anonymkode: 2595a...4c0 Min totalvurdering er at det er verre å sende enn å nekte i mitt barns tilfelle. Det er mitt ansvar å sørge for at barnest beste blir ivaretatt. Anonymkode: 6a530...a1f 2
Carrot Skrevet 15. desember 2016 #22 Skrevet 15. desember 2016 Av og til er barnets beste å dra selv om barnet selv ikke innser det, når man har mer samvær med den ene forelderen, vennene gjerne er like utenfor, man har "livet sitt" der og ikke noe annet tilsier at de ikke vil dra hvis man har lite samvær så syns jeg det er greit å bearbeide slik at barna får treffe den andre forelderen også. Men, når det er sagt er det ganske ille at enkelte barn tvinges til samvær med en forelder som åpenbart ikke er bra for dem og man bøtlegges for å verne dem, det er "på tryne" Selv har jeg hele veien oppfordret mine barn til kontakt med far også i vanskelige perioder, det er både de og jeg (og far) glad for nå som de er unge voksne og har et greit forhold til far men det var perioder underveis hvor jeg spurte meg selv om jeg gjorde det rette...
Gjest canacas Skrevet 15. desember 2016 #23 Skrevet 15. desember 2016 På 12/13/2016 den 14.19, Blod skrev: Jeg ble tvunget til det når jeg var barn. Jeg og. Ville ikke dra fordi jeg ville være i "mitt eget hjem" og med mine venner osv. Men hadde det aldri fælt hos pappa, tenkte ikke engang på det når jeg først ankom. Men uttalte nok ofte til mamma at jeg ikke ville, gråt nok også. Det hendte jeg ikke ville hjem igjen også, spesielt når jeg fikk småsøsken hos pappa
Blod Skrevet 15. desember 2016 #24 Skrevet 15. desember 2016 (endret) På 15.12.2016 den 12.41, canacas skrev: Jeg og. Ville ikke dra fordi jeg ville være i "mitt eget hjem" og med mine venner osv. Men hadde det aldri fælt hos pappa, tenkte ikke engang på det når jeg først ankom. Men uttalte nok ofte til mamma at jeg ikke ville, gråt nok også. Det hendte jeg ikke ville hjem igjen også, spesielt når jeg fikk småsøsken hos pappa fjernet Endret 28. august 2017 av Blod
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #25 Skrevet 15. desember 2016 På 12/13/2016 den 14.19, Blod skrev: Jeg ble tvunget til det når jeg var barn. Den gang da du var barn...? Anonymkode: 6f032...69f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #26 Skrevet 15. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den gang da du var barn...? Anonymkode: 6f032...69f Bra du fikk rettet opp i den kjempefeilen der så det ikke ble noen misforståelser... Anonymkode: 6a530...a1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå