..... Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Noen som har forslag til hva dette kan være? Har i noen uker nå kjent meg svimmel flere ganger i løpet av dagen. Varer bare et sekund eller to, og det har ingen betydning om jeg sitter, står eller går. Tror ikke det kan være krystallsyke eller virus på balansenerven, da symptomene mine er altfor svake til det. Er ikke kvalm eller noe, men kjenner meg innimellom som en full sjømann. Tror ikke dette er noe som vises utad. Andre som har vært borti noe lignende?
Honey Dew Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Lavt jerninnhold? Siden dette vedvarer, bør du kontakte lege
..... Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2016 2 timer siden, Honey Dew skrev: Lavt jerninnhold? Siden dette vedvarer, bør du kontakte lege Har vært plaget med jernmangel tidligere, men kan ikke huske å ha hatt slike symptomer. Da gikk det mer på at jeg ble skikkelig slapp og orket ingenting.
GammelKaktus Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Ville nok tatt turen til lege ja. Svimmelhet kan være et symptom på mye rart men mest sannsynlig så har du nok noen mangler. Jeg er mer svimmel enn vanlig når jeg ligger nede på B12, feks.
..... Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2016 6 timer siden, FrøkenMånestråle skrev: Ville nok tatt turen til lege ja. Svimmelhet kan være et symptom på mye rart men mest sannsynlig så har du nok noen mangler. Jeg er mer svimmel enn vanlig når jeg ligger nede på B12, feks. Har gått jevnlig på b12 tilskudd i hele høst, så det er bok ikke det som er problemet heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå