Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du foran speilet ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Undres på hvor lang tid du bruker på badet og foran speilet hver dag.....Er du av dem som er ekstremt "pirket" på utseende,og kanksje bruker lang tid på sminking etc før du skal på jobben ,festlige anledninger,tur på byen etc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverdags 5 sekunder, festligheter/anledninger 5 minutter ca.

Anonymkode: 21927...cdf

Skrevet

Jeg bruker aldri sminke, så jeg bruker da minimalt med tid foran speilet. Kan være jeg må børste håret litt, ellers er det bare vasking av ansiktet og tannpussen. Og ja, jeg er dame

Anonymkode: 20b6d...689

Skrevet

Barberer meg om jeg ikke har tatt det i dusjen, pusser tenner, og hiver kanskje på litt mascara og lipgloss. 3-4 minutter?

Anonymkode: b5010...b93

Skrevet

Så lite tid som mulig. Orker ikke å se på meg selv.

Anonymkode: f4415...05f

Skrevet

Bare concealer. 2 minutter

Anonymkode: c2610...fdd

Skrevet

Til hverdag - null og niks hvis man ser bort ifra hudpleie rutine

Til festligheter - gjerne en time, men det er fordi jeg er grusom til å påføre sminke 

Anonymkode: 17d6b...b46

Skrevet (endret)

5-25 minutter til daglig. Bruker ekstremt lite sminke, men jeg retter håret ofte, og tiden varierer på grunn av det. Kommer helt ann på hvor nøye jeg orker å være :-) 

Når jeg skal ut på byen.. Ikke særlig mye lengre. Er mye mer nøye på håret og har på litt mer sminke. Tipper maks 30-35 minutter. 

Endret av Pinguu
Skrevet

Har diagnosen Dysmorfofobi og er kronisk for sent ute til avtaler på grunn tiden jeg bruker foran speilet. Må være befriende å kunne bruke 5 min og fortsatt stråle innvendig og utvendig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...