AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg har noen besteforeldre som er døde. Vel, alle mine besteforeldre er døde. 2 av dem døde i år. Min mann har ingen besteforeldre han heller. Vi tenkte å ta en runde på gravene deres før jul, men hva er fint å pynte med? Noen andre sørger allerede for blomster, men er det noe fin (og billig, det er faktisk folk på en av gravplassene som har opplevd at noen har STJÅLET gravpynten!) pynt noen butikker selger, som vi kan sette på graven? Så det blir litt koselig til jul. Er vel teit med nisse. Men en engel kanskje? Anonymkode: 64dc0...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymra Skrevet 13. desember 2016 #2 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg synes det er finest med enkle graver. Så de å tenne lys på graven i løpet av julen holder i massevis for meg.. Ellers kan det være koselig med en enkel krans, enten av bar eller sånn av reinlav. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Del Skrevet 13. desember 2016 6 minutter siden, Ymra skrev: Jeg synes det er finest med enkle graver. Så de å tenne lys på graven i løpet av julen holder i massevis for meg.. Ellers kan det være koselig med en enkel krans, enten av bar eller sånn av reinlav. Kommer til å kjøpe et lys, ja Har pleid å grave ned en blomst på graven, men det går jo ikke nå. Anonymkode: 64dc0...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymra Skrevet 13. desember 2016 #4 Del Skrevet 13. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer til å kjøpe et lys, ja Har pleid å grave ned en blomst på graven, men det går jo ikke nå. Anonymkode: 64dc0...327 Det går ikke nå nei... Derfor kan et alternativ være en krans som dette:http://www.plantasjen.no/produkter/sesong-planter/planter-til-graven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Del Skrevet 19. desember 2016 På 12.12.2016 den 9.54, AnonymBruker skrev: Jeg har noen besteforeldre som er døde. Vel, alle mine besteforeldre er døde. 2 av dem døde i år. Min mann har ingen besteforeldre han heller. Vi tenkte å ta en runde på gravene deres før jul, men hva er fint å pynte med? Noen andre sørger allerede for blomster, men er det noe fin (og billig, det er faktisk folk på en av gravplassene som har opplevd at noen har STJÅLET gravpynten!) pynt noen butikker selger, som vi kan sette på graven? Så det blir litt koselig til jul. Er vel teit med nisse. Men en engel kanskje? Anonymkode: 64dc0...327 Det finnes noen hjerte lysholdere med en engel på som er kjempe fine til grav, jeg jobber i blomsterbutikk og synes det er så koselige, står forskjellig tekst på de, som tenker på deg og så en annen tekst som eg ikke husker i farten. Hageland seller de vet jeg, men også en del interflora butikker som gjør det. Anonymkode: e0d60...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 20. desember 2016 #6 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg har kun 1 gjenlevende slekting igjen og det er min far. Jeg pynter gravene til mine avdøde med Kranser/eller gran som er pyntet opp. Lys og på min mors grav har jeg en engel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå