AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Hvor vondt er det egentlig for kvinner å bli sparket i skrittet? Og hvor i skrittet er det som gjør vondest? Er det slik som med menn, at kvinner synes at skrittet er en av de verste stedene å slå seg? Har ikke tenkt å sparke noen, er bare nysgjerrig Anonymkode: 75317...a0e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Kommer an på hvor det treffer, men jevnt over så er det verre for menn. Men, slag mot klitoris vs slag mot penis? Der virker det som klitoris sliter mer. Anonymkode: 65544...6bf
asterix Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Et hardt slag mot skrittet/kjønnsleppene er sinnsykt vondt. Jeg ramlet en gang ned med et bein på hver side av en jernstang og jeg så stjerner og planeter og jeg var like ved å spy av smerte. Verste jeg har kjent, og jeg har født 8 ganger...
tdm900 Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Det et som asterix sier over, slik at kvalmen kommer når det reffes rett😬😨
Cuntzilla Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Den tåler en del bank, men som med alt fra hode til mage så gjør det jo vondt å bli slått veldig hardt eller på visse punkter. Men det er langt fra det verste stedet å sparke en kvinne og på ingen måte sammenlignbart med pungen til menn. Å bokse en dame i puppen er nok verre, men det er jo heller ikke sånn at man ruller seg sammen på bakken og blir slått ut av det. Vi har ingen svake punkter
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 Huff ja, spark i skrittet er helt ubeskrivelig vondt! Er uten tvil klitoris som er det vondeste stedet å bli truffet, men det er også svært smertefullt å bli truffet på venusberget eller kjønnsleppene! Ja, skrittet er helt klart det verste stedet å bli truffet for kvinner også. Har både blitt sparket og falt på sykkelstangen, og det er en ekstrem smerte. Som asterix skriver så ser man stjerner, er nær ved å spy og kan miste pusten! Anonymkode: 75317...a0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå