Gjest O.G. Skrevet 17. oktober 2017 #461 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ja, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123gjest Skrevet 12. november 2017 #462 Del Skrevet 12. november 2017 Synes hun stadig er ute med innlegg hvor hun skal reflektere eller diskutere et vanskelig tema som abort, adopsjon, politiske spørsmål osv. Ser da at mange i kommentarfeltet skryter av hvor reflektert og velformulert hun er. Personlig synes jeg alltid de innleggene er dårlig. Hun skriver veldig generelt om temaene, og virker som motivet bare er å fremme seg selv. Hun viser heller aldri til kilder eller bidrar med noe nytt i debatten, men produserer bare veldig enkle «argumenter» som de fleste kan være enige i. Tekstene hennes er på nivå med en 8.klassing som har fått tema «debattinnlegg» på tentamen. Skjønner ikke at hun, som mamma og 18/19.åring, kan få så mye skryt for det? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 12. november 2017 #463 Del Skrevet 12. november 2017 1 time siden, 123gjest skrev: Synes hun stadig er ute med innlegg hvor hun skal reflektere eller diskutere et vanskelig tema som abort, adopsjon, politiske spørsmål osv. Ser da at mange i kommentarfeltet skryter av hvor reflektert og velformulert hun er. Personlig synes jeg alltid de innleggene er dårlig. Hun skriver veldig generelt om temaene, og virker som motivet bare er å fremme seg selv. Hun viser heller aldri til kilder eller bidrar med noe nytt i debatten, men produserer bare veldig enkle «argumenter» som de fleste kan være enige i. Tekstene hennes er på nivå med en 8.klassing som har fått tema «debattinnlegg» på tentamen. Skjønner ikke at hun, som mamma og 18/19.åring, kan få så mye skryt for det? Heeelt enig. Flau lesning. Med jevne mellomrom har hun også "Noe jeg må fortelle", "Jeg har en innrømmelse å komme med", "Ting er ikke som de ser ut", "Jeg må ærlig innrømme" osv osv. Siste er at hun gikk til psykolog altså dere!!! Tenk det! Jammen godt hun innrømmet det altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 12. november 2017 #464 Del Skrevet 12. november 2017 5 timer siden, 123gjest skrev: Synes hun stadig er ute med innlegg hvor hun skal reflektere eller diskutere et vanskelig tema som abort, adopsjon, politiske spørsmål osv. Ser da at mange i kommentarfeltet skryter av hvor reflektert og velformulert hun er. Personlig synes jeg alltid de innleggene er dårlig. Hun skriver veldig generelt om temaene, og virker som motivet bare er å fremme seg selv. Hun viser heller aldri til kilder eller bidrar med noe nytt i debatten, men produserer bare veldig enkle «argumenter» som de fleste kan være enige i. Tekstene hennes er på nivå med en 8.klassing som har fått tema «debattinnlegg» på tentamen. Skjønner ikke at hun, som mamma og 18/19.åring, kan få så mye skryt for det? Hun har vel ikke gått på vgs? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. november 2017 #465 Del Skrevet 12. november 2017 7 timer siden, 123gjest skrev: Synes hun stadig er ute med innlegg hvor hun skal reflektere eller diskutere et vanskelig tema som abort, adopsjon, politiske spørsmål osv. Ser da at mange i kommentarfeltet skryter av hvor reflektert og velformulert hun er. Personlig synes jeg alltid de innleggene er dårlig. Hun skriver veldig generelt om temaene, og virker som motivet bare er å fremme seg selv. Hun viser heller aldri til kilder eller bidrar med noe nytt i debatten, men produserer bare veldig enkle «argumenter» som de fleste kan være enige i. Tekstene hennes er på nivå med en 8.klassing som har fått tema «debattinnlegg» på tentamen. Skjønner ikke at hun, som mamma og 18/19.åring, kan få så mye skryt for det? Blir jo sånn da når hun bare har vært hjemme med unger i de her så utrolig viktige årene i stedet for å gå på skole og utvikle seg selv, forme sin prosess og ikke minst få mer kunskap opp i hodet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 12. november 2017 #466 Del Skrevet 12. november 2017 Se som skryter av henne er vel på samme nivå selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. november 2017 #467 Del Skrevet 12. november 2017 45 minutter siden, millemåne1 skrev: Se som skryter av henne er vel på samme nivå selv. Er vel det at hvis de ikke jatter med henne i kommentarfeltet så går hun totalt i spas som en annen unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 12. november 2017 #468 Del Skrevet 12. november 2017 Hun er jo en unge. Som har fått unger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. november 2017 #469 Del Skrevet 12. november 2017 8 minutter siden, millemåne1 skrev: Hun er jo en unge. Som har fått unger. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 12. november 2017 #470 Del Skrevet 12. november 2017 "Stå på Anna" " Du er flink" fra Livets harde skole kjernen eller gamle kjerringer som skal virke hippe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 12. november 2017 #471 Del Skrevet 12. november 2017 5 minutter siden, Pæddan skrev: "Stå på Anna" " Du er flink" fra Livets harde skole kjernen eller gamle kjerringer som skal virke hippe! Denne tråden er om Jessica/mamma som 16. Ikke Anna/Mamma til Michelle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 12. november 2017 #472 Del Skrevet 12. november 2017 3 minutter siden, Tonio skrev: Denne tråden er om Jessica/mamma som 16. Ikke Anna/Mamma til Michelle. I helvette!!! Så blond kan man være. Skjønner jeg er sliten om dagen. SORRY 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 13. november 2017 #473 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg tror det er 100% sikkert at en ny graviditet blir annonsert innen våren. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 13. november 2017 #474 Del Skrevet 13. november 2017 11 minutter siden, Griffin87 skrev: Jeg tror det er 100% sikkert at en ny graviditet blir annonsert innen våren. Dessverre.. og det er helt sikkert «ikke planlagt» 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 13. november 2017 #475 Del Skrevet 13. november 2017 26 minutter siden, Griffin87 skrev: Jeg tror det er 100% sikkert at en ny graviditet blir annonsert innen våren. Det tør jeg påstå er 110% sikkert. Hun kan nok ikke dra ble gravid på prevansjon-kortet en gang til. Det er oppbrukt. Tipper det kommer en "god" forklaring som at de vil bli ferdig med småbarnsperioden nå mens de likevel er i gang, at de ønsker at det ikke skal være så stor aldersforskjell mellom søsknene osv. Og vipps - så har mamma noe å fylle bloggen med 1 år til! Og så slipper hun å begynne på skole neste høst likevel. Vinn vinn!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. november 2017 #476 Del Skrevet 13. november 2017 1 time siden, millemåne1 skrev: Det tør jeg påstå er 110% sikkert. Hun kan nok ikke dra ble gravid på prevansjon-kortet en gang til. Det er oppbrukt. Tipper det kommer en "god" forklaring som at de vil bli ferdig med småbarnsperioden nå mens de likevel er i gang, at de ønsker at det ikke skal være så stor aldersforskjell mellom søsknene osv. Og vipps - så har mamma noe å fylle bloggen med 1 år til! Og så slipper hun å begynne på skole neste høst likevel. Vinn vinn!! Hvis ikke det der er arbeiderklassekone på sitt verste så vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 13. november 2017 #477 Del Skrevet 13. november 2017 16 minutter siden, O.G. skrev: Hvis ikke det der er arbeiderklassekone på sitt verste så vet ikke jeg. Hun er lat og PR-kåt. Ingenting annet. Så lenge hun kan tjene penger på ungene sine kommer hun aldri til å sette seg på skolebenken. Sann mine ord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 13. november 2017 #478 Del Skrevet 13. november 2017 26 minutter siden, millemåne1 skrev: Hun er lat og PR-kåt. Ingenting annet. Så lenge hun kan tjene penger på ungene sine kommer hun aldri til å sette seg på skolebenken. Sann mine ord. Av en eller annen grunn minner dette meg om en annen mammablogger.... 🤔😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. november 2017 #479 Del Skrevet 13. november 2017 38 minutter siden, millemåne1 skrev: Hun er lat og PR-kåt. Ingenting annet. Så lenge hun kan tjene penger på ungene sine kommer hun aldri til å sette seg på skolebenken. Sann mine ord. 12 minutter siden, elisaday skrev: Av en eller annen grunn minner dette meg om en annen mammablogger.... 🤔😆 Jeg synes de er likens de her tenåringsmødrene i blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123gjest Skrevet 13. november 2017 #480 Del Skrevet 13. november 2017 Hun påpeker stadig at hun kommer fra en ressurssterk familie, men lurer på hva hun legger i det? Av det jeg har sett av foreldrene og familien hennes synes jeg de virker som en helt normal familie. Personlig tenker jeg at en ressurssterk familie enten er noen med høy utdannelse og kompetanse, eller med mye penger. Kan hende jeg er veldig fordomsfull, men har ikke inntrykk av at hennes familie har noen av delene. Mener ikke at det er negativt å ikke ha lang utdannelse eller mye penger, men synes hun gjennomgående forsøker å framstille seg selv som flinkere/smartere/mer reflektert enn det inntrykket jeg har av henne. Må si jeg synes hun virker litt "strebete", og tror bloggen hadde hatt godt av at hun tok det litt med ro og ikke prøvde å imponere hele tiden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg