Gå til innhold

mammasom16

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Masuka skrev:

Har du aldri vært ung du, O.G? Det forsvarer ikke utleveringen av barna, men det forklarer hennes manglende evne til å tenke langsiktig og på konsekvenser.

edit: men for all del, Mtm fremstod også som moden og oppegående for alderen da hun var 17. Hun stagnerte, det kan også Jessica gjøre.

Niks, jeg ble født gammel. Alltid hatt god dømmekraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så ufattelig lei av hvordan hun melker det at de visstnok har problemer i forholdet!! 

Så godt som hver eneste overskrift fra henne kan tolkes som at NÅ har de gått fra hverandre, eller at noe blir avslørt. Og så handler innlegget om noe helt annet viss vas. 

Hun er flink til å skrive, men det er med henne som med de fleste småbarnsmødre; hverdagslivet hennes er kjedelig for en leser som meg. 

Jeg var innom bloggen hennes daglig en periode, men synes det blir så lavmål å gjøre butikk på problemer i forholdet, at jeg kuttet henne ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marthe75 skrev:

Jeg er så ufattelig lei av hvordan hun melker det at de visstnok har problemer i forholdet!! 

Så godt som hver eneste overskrift fra henne kan tolkes som at NÅ har de gått fra hverandre, eller at noe blir avslørt. Og så handler innlegget om noe helt annet viss vas. 

Hun er flink til å skrive, men det er med henne som med de fleste småbarnsmødre; hverdagslivet hennes er kjedelig for en leser som meg. 

Jeg var innom bloggen hennes daglig en periode, men synes det blir så lavmål å gjøre butikk på problemer i forholdet, at jeg kuttet henne ut. 

Enig, det er på tide Jessi skaffer seg et liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, O.G. skrev:

Folk med benene plantet på jorden driver utleverer ikke familielivet i blogg. 

Er ikke det blitt stuerent og greit det da? I målestokk av M16? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marthe75 skrev:

Jeg synes ikke hun bruker et problemfylt forhold som butikk. Det er ikke SÅ mange innlegg om dette - og det er vel realiteten for mange unge par. De er derimot løsningsorientert og skriver om parterapi og annet som kan gjøre forholdet bedre. Jeg synes i motsetning til deg at J skal ha kred for den åpenheten du får - størsteparten av følelsene rundt forholdet deler hun IKKE.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Betrakteren skrev:

Er ikke det blitt stuerent og greit det da? I målestokk av M16? 

Overhodet ikke, unge mødre med blogg er mer foraktet enn noensinne. Jeg har ingen tålmodighet med småkjingsen lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Betrakteren skrev:

Jeg synes ikke hun bruker et problemfylt forhold som butikk. Det er ikke SÅ mange innlegg om dette - og det er vel realiteten for mange unge par. De er derimot løsningsorientert og skriver om parterapi og annet som kan gjøre forholdet bedre. Jeg synes i motsetning til deg at J skal ha kred for den åpenheten du får - størsteparten av følelsene rundt forholdet deler hun IKKE.

Mulig du misforstod meg, jeg mener ikke at hun utleverer forholdet i det hele tatt. Men hun velger overskrifter som hinter om at forholdet er over, men innleggene handler om alt mulig annet. 

Jeg synes hun er flink til å skrive, men hverdagen hennes er ikke direkte spennende, så nå skaffer hun klikk ved å spille på et vaklende forhold :( 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2017 den 19.32, O.G. skrev:

Enig, det er på tide Jessi skaffer seg et liv. 

Det er godt at forumpolitiet er på plass og bestemmer hva bloggere skal gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gankeakar skrev:

Det er godt at forumpolitiet er på plass og bestemmer hva bloggere skal gjøre.

Ja, ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 11.4.2017 den 22.14, Rosenrød skrev:

Men oisann! Der hadde hun jammen meg slettet alle kommentarene på innlegget som omhandler en stygg kommentar hun fikk! På dette innlegget var det mange kritiske, men saklige og gode, kommentarer. Så det hun sier om at hun slipper gjennom så å si alt av kommentarer stemmer altså ikke når hun ikke lenger klarer å forsvare det at hun daglig utleverer barna sine.

Denne kommentaren fikk akkurat Jessica så forbanna at hun dedikerte en rekke snapchatstories til den. Hun sletter nemlig ikke kritiske kommentarer, det var hele poenget med alle videoklippene han la ut.:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Masuka skrev:

Denne kommentaren fikk akkurat Jessica så forbanna at hun dedikerte en rekke snapchatstories til den. Hun sletter nemlig ikke kritiske kommentarer, det var hele poenget med alle videoklippene han la ut.:fnise:

Vel, da fikk hun litt tid til å gå da. :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Jeg må innrømme at jeg har vært innom den bloggen oftere enn jeg synes er greit selv, men den bloggen er egentlig er gørrkjedelig. Nå prøver hun seg på clickbait og det gjør det hele verre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 timer siden, Ulzzang skrev:

Jeg må innrømme at jeg har vært innom den bloggen oftere enn jeg synes er greit selv, men den bloggen er egentlig er gørrkjedelig. Nå prøver hun seg på clickbait og det gjør det hele verre.

Hvilke overskrifter tenker du på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Anna Rasmussen er nok idealet til denne jenta, ikke bare med å få barn som barn, men også når det gjelder sensasjonshunger. Nå har også denne bloggeren fått stjålet nakenbilder!!!!

Fra iCloud, av alle steder. Lurer på hva Apple sier til det 🤣 Hacket iCloud! Det talentet vil Apple garantert ha tak i!

Hvis hun har gitt passordet sitt til noen, for det må hun ha gjort, så kan det få følger hun altså ikke har tenkt på. 

I rest my case. 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat imponerende nei.

Stadig clickbates om graviditet fortsatt. Vedder på at hun er gravid innen neste sommer. Så slipper hun utdanning enda et par år.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke en døyt på at noen har giddet å bruke tid og krefter på å hacke henne. Folk som hacker har da mye bedre ting å gjøre på enn å hacke seg inn på en norsk mammablogg med ca. 3000 lesere for å spre et par lettkledde bilder av vedkommende. Lettkledde bilder har hun jo gjort en god jobb på å spre selv, og jeg synes det er ganske graverende at dagens unge kan tro bilder lagret i "skyen" er 100% trygge. Har da vært nok av skandaler i U.S.A. opp gjennom årene hvor Hollywoodstjernenes kontoer har blitt hacket og de har fått spredd nakenbilder av seg selv. Forskjellen mellom Taylor Swift og denne bloggeren er at de når ut til "litt" (les: milliarder) flere mennesker enn et par norske tenåringer, og at hackere derfor har et motiv for å gidde å bruke tid og krefter på å hacke dem.

Med det sagt, så virker det som hun omtrent hver tredje måned må annonsere på bloggen at privatlivet hennes har blitt krenket ved at noen har stjålet lettkleddbilder (jf. http://mammasom16.blogg.no/1485793927_for_sent__angre_n.html og http://mammasom16.blogg.no/1494786582_bilder_av_meg_er_blitt_misbrukt.html), og innleggene er som oftest illustrert med flere lettkleddbilder for å illustrere hvor ille det er å få privatlivet krenket... Kanskje en idé å slutte å ta, publisere og/eller oppbevare lettkleddbilder på nett, dersom det er så ille å vite at de blir spredt rundt på sexsider?

Og sånn gå nu dagan.

Endret av lenebu
Skriveleif
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...