Gå til innhold

mammasom16

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

19 timer siden, lunalee skrev:

Synes ikke hun er noe bedre enn andre. Eksponerer barn, og har clickbait-overskrifter, blogger om barn for å tjene penger.

Enig med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Speedmaster skrev:

Eneste tråden på KG med mer moderering enn brukerinnlegg? :klo:

Det er vel som med Anna Rassmussen. Det er lite å diskuttere uten å nevne de som ikke kan nevnes. Derfor blir alt om tredjepart moderert vekk. Noen ganger så lurer jeg på om det finnes andre gode fora til å diskuttere bloggere der man virkelig kan dele meningene.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Ser at mammasom16 får endel pepper på innlegget sitt i dag, noe jeg synes er veldig bra! Endelig noen som reagerer på utleveringen hennes av barna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men oisann! Der hadde hun jammen meg slettet alle kommentarene på innlegget som omhandler en stygg kommentar hun fikk! På dette innlegget var det mange kritiske, men saklige og gode, kommentarer. Så det hun sier om at hun slipper gjennom så å si alt av kommentarer stemmer altså ikke når hun ikke lenger klarer å forsvare det at hun daglig utleverer barna sine.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun har en veldig fin blogg. Ikke rart at hun velger å slette unna. Det er en grunn til at de fleste har lukket kommentarfelt - KG tar dritten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Betrakteren skrev:

Jeg synes hun har en veldig fin blogg. Ikke rart at hun velger å slette unna. Det er en grunn til at de fleste har lukket kommentarfelt - KG tar dritten.

Hun inviterer til slike kommentarer med den der type blogging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg derimot, synes ikke bloggen hennes er fin. Det går omtrent ikke en dag uten at guttene hennes er avbildet på bloggen, noe de selvfølgelig er for små til å samtykke til. Dette lukter mammatilmichelle og barn som må leve som små kjendiser all over again...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rosenrød skrev:

Jeg derimot, synes ikke bloggen hennes er fin. Det går omtrent ikke en dag uten at guttene hennes er avbildet på bloggen, noe de selvfølgelig er for små til å samtykke til. Dette lukter mammatilmichelle og barn som må leve som små kjendiser all over again...

Vi er nok uenige der. Jeg synes barna er så små fremdeles at det ikke er noen fare for den store utleveringen. Å sammenligne med MtM er vel å dra den litt langt. Mammasom16 ser enn så lenge ut til å ha beina godt plantet på jorda. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Betrakteren skrev:

Vi er nok uenige der. Jeg synes barna er så små fremdeles at det ikke er noen fare for den store utleveringen. Å sammenligne med MtM er vel å dra den litt langt. Mammasom16 ser enn så lenge ut til å ha beina godt plantet på jorda. 

Folk med benene plantet på jorden driver utleverer ikke familielivet i blogg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, O.G. skrev:

Folk med benene plantet på jorden driver utleverer ikke familielivet i blogg. 

Har du aldri vært ung du, O.G? Det forsvarer ikke utleveringen av barna, men det forklarer hennes manglende evne til å tenke langsiktig og på konsekvenser.

edit: men for all del, Mtm fremstod også som moden og oppegående for alderen da hun var 17. Hun stagnerte, det kan også Jessica gjøre.

Endret av Masuka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...