Gå til innhold

Mann- tynt hår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er blitt nokså tynn i håret, og syns det er kjipt. Jeg føler meg ikke attraktiv. Jeg har jo litt hår, men vikene er tydelige og at det er tynt innimellom.

Derfor tenker jeg på å søke hjelp i produkter som fremmer hårvekst o.l. Provexin eller noe. Hva syns dere om slike produkter? Jeg har også tenkt litt på hårfiberspray, som riktignok bare får håret til å se tykkere ut. http://www.xn--hrfiberbutikken-hlb.com/?gclid=CLWbp6yT7dACFcTVcgodQzAC_A 

Det ser jo ut til å gi resultater.

Bør jeg satse på et slikt produkt, eller bare være fornøyd med slik jeg er? Evt. klippe meg helt skallet (syns ikke selv at det passer meg).

Anonymkode: fc51b...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viker gjør ikke noe, tynn i håret gjør ikke noe.

Det virker for min del mindre maskulint å prøve å skjule det med slike produktet (som jeg forresten har lite tro fungerer for annet enn å slanke lommeboka).

Du synes nok at du ikke passer skallet (evt 3mm) fordi du ikke er vant med å se deg slik?

Anonymkode: 9ca84...ebe

Skrevet

Jeg har hørt at b-vitamin skal hjelpe mot hårtap. Ingen aning om det fungerer.

Anonymkode: 23ded...7ab

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt at b-vitamin skal hjelpe mot hårtap. Ingen aning om det fungerer.

Anonymkode: 23ded...7ab

Det gjør det ikke. Hårtap hos menn handler overhodet ikke om at de mangler b-vitamin. Det handler om gener, og rett og slett om at de er menn.. mange menn mister hår. Produkter hjelper ikke.

Hårtransplantasjon hjelper :)

Det som hjelper aller mest er dog å akseptere seg slik man er! Min mann har 2-3 mm kort hår og er rådeilig.

Anonymkode: e5071...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...