AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Jeg er blitt nokså tynn i håret, og syns det er kjipt. Jeg føler meg ikke attraktiv. Jeg har jo litt hår, men vikene er tydelige og at det er tynt innimellom. Derfor tenker jeg på å søke hjelp i produkter som fremmer hårvekst o.l. Provexin eller noe. Hva syns dere om slike produkter? Jeg har også tenkt litt på hårfiberspray, som riktignok bare får håret til å se tykkere ut. http://www.xn--hrfiberbutikken-hlb.com/?gclid=CLWbp6yT7dACFcTVcgodQzAC_A Det ser jo ut til å gi resultater. Bør jeg satse på et slikt produkt, eller bare være fornøyd med slik jeg er? Evt. klippe meg helt skallet (syns ikke selv at det passer meg). Anonymkode: fc51b...ecc
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Viker gjør ikke noe, tynn i håret gjør ikke noe. Det virker for min del mindre maskulint å prøve å skjule det med slike produktet (som jeg forresten har lite tro fungerer for annet enn å slanke lommeboka). Du synes nok at du ikke passer skallet (evt 3mm) fordi du ikke er vant med å se deg slik? Anonymkode: 9ca84...ebe
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Jeg har hørt at b-vitamin skal hjelpe mot hårtap. Ingen aning om det fungerer. Anonymkode: 23ded...7ab
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt at b-vitamin skal hjelpe mot hårtap. Ingen aning om det fungerer. Anonymkode: 23ded...7ab Det gjør det ikke. Hårtap hos menn handler overhodet ikke om at de mangler b-vitamin. Det handler om gener, og rett og slett om at de er menn.. mange menn mister hår. Produkter hjelper ikke. Hårtransplantasjon hjelper Det som hjelper aller mest er dog å akseptere seg slik man er! Min mann har 2-3 mm kort hår og er rådeilig. Anonymkode: e5071...381
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå