Gå til innhold

Ventetid psykiatri Haugesund?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet hvor lang ventetid det er hos psykolog og/eller psykiatrisk sykepleier i Haugesund?  Det er snakk om mild/moderat depresjon og angst, ingen akutt situasjon.

Anonymkode: 0edfd...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan ta tid, ved mild depresjon står du nok ikke først i køen.det er en lang kø.

Skrevet

I Haugesund tar det tid...

Anonymkode: 8a32f...2c0

Skrevet

Du kan sjekke hvor lange ventelister det er på www.frittsykehusvalg.no. 

Anonymkode: fbf31...6aa

• Liker 1
Skrevet

En må være mye sykere skal man være prioritert pasient.

• Liker 1
Skrevet

Så 12+ uker? Av nysgjerrighet, gjelder det også om en er inne i systemet, og ønsker bytte behandler? At en må regne med å vente 12 uker på å komme til hos en ny om det ikke klaffer med den første en er hos?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så 12+ uker? Av nysgjerrighet, gjelder det også om en er inne i systemet, og ønsker bytte behandler? At en må regne med å vente 12 uker på å komme til hos en ny om det ikke klaffer med den første en er hos?

Jeg fikk ca. 3 måneders ventetid til psykolog. Jeg var mye værre en en mild/moderat depresjon. Har du ikke fått brev i posten om ca. ventetid?

Anonymkode: e2531...2b7

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk ca. 3 måneders ventetid til psykolog. Jeg var mye værre en en mild/moderat depresjon. Har du ikke fått brev i posten om ca. ventetid?

Anonymkode: e2531...2b7

Har ikke blitt henvist, og har ikke noen umiddelbare planer om å be om det heller. Er mer at jeg lurer på hva jeg kan forberede meg på om legen slår frempå om det :)

Skrevet

Nå gjelder dette i Tysvær da, og mulig det ikke går an å bytte mellom kommuner sånn, men lavterskeltilbudet der er ihvertfall helt fantastisk. Jeg ringte direkte dit, på vegne av venninnen min, og fikk tilbud om "intervjusamtale" allerede to dager etterpå. En uke etter det igjen var hun inne i systemet. Dette var snakk om en mild/moderat fødselsdepresjon.

Anonymkode: dc571...92e

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå gjelder dette i Tysvær da, og mulig det ikke går an å bytte mellom kommuner sånn, men lavterskeltilbudet der er ihvertfall helt fantastisk. Jeg ringte direkte dit, på vegne av venninnen min, og fikk tilbud om "intervjusamtale" allerede to dager etterpå. En uke etter det igjen var hun inne i systemet. Dette var snakk om en mild/moderat fødselsdepresjon.

Anonymkode: dc571...92e

Fødselsdepresjon skal normalt sett prioriteres svært høyt etter det jeg forstår, pga faren det medfører for barnet. I tillegg blir det nok endel annerledes siden hun selv (via deg), tok initiativ og ønsket samtale terapi.

Håper det går bedre med henne nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...