AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Jeg har fått innvilget psykisk helsehjelp i kommunen jeg bor, men det er lang ventetid. Fikk vedtak fra begynnelsen av oktober men har ennå ikke hørt noe. Men det er noe nytt som har kommet som heter rask psykisk helsehjelp. Fikk beskjed om at dette er noe jeg kan få i mellomtiden. Men vet ikke om jeg må ha henvisning fra fastlege. Skal til fastlegen i morgen, er dette noe jeg kan spørre om å få henvisnong til eller er dette tilbudet noe jeg må henvende meg til selv? Er bare i noen kommuner, så håper noen vet. Anonymkode: 4aff7...352
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Er dette det samme som akutt Ambulantteam? I tilfelle er det noen som kan komme hjem til deg, telefonsamtaler osv på veldig kort varsel.. Også ordne innleggelse, eventuelt medisiner om det er behov for det. Anonymkode: 701db...c89
cloudsinger Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Du trenger ikke henvisning fra lege, det er bare å ta direkte kontakt
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Det er ikke som akutteam. Er et tilbud til de med milde til moderate psykiske vansker. Du trenger ikke henvisning, bare henvend deg direkte Anonymkode: de67b...68d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå