Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvervulerer de? :laugh: hva er det? 

Anonymkode: 92fd6...db4

Det var ei som lurte på om hun eller samboeren som hadde feil da en av de sa at det heter kverulere og den andre sa kvervulere. 

Jeg har aldri noensinne hørt - eller lest - om noen som bruker kvervulere. Før HH, selvfølgelig. 

Anonymkode: b97aa...237

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei...jeg har ikke sett live-sendingene, men hun som live-sender nå om at hun har overlevd kreft....er det feil av meg å reagere på at hun røyker?

Anonymkode: ae0da...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Okei...jeg har ikke sett live-sendingene, men hun som live-sender nå om at hun har overlevd kreft....er det feil av meg å reagere på at hun røyker?

Glem det, hun forklarte det nå :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble laget en jodel av det med hun som får betalt av mannen sin som ble delt der inne🙈 Folk ble ikke noe fornøyd..

Anonymkode: 17b13...827

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble laget en jodel av det med hun som får betalt av mannen sin som ble delt der inne🙈 Folk ble ikke noe fornøyd..

Æsj, finner ikke igjen innlegget nå jeg, har det blitt sletta?

Anonymkode: fd174...c5e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, finner ikke igjen innlegget nå jeg, har det blitt sletta?

Anonymkode: fd174...c5e

Har visst det🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glem det, hun forklarte det nå :)

Eh.. Hva slags forklaring kan man egentlig ha når man har overlevd kreft og røyker??

Anonymkode: 5b8be...1f9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn for noen dager siden.  Jeg er sjokkert over alt de deler og spør om!  :bond:

Anonymkode: b447b...3fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heller at folk får et bedre perspektiv på at "det er lov å kose seg " når man vet at ting en gang tar slutt.  Noen koser seg med mat, noen med god drikke og noen har røykingen som uvanen de "unner" seg.  Selv om det er farlig og usunt er det faktisk forståelig synes jeg. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser heller at folk får et bedre perspektiv på at "det er lov å kose seg " når man vet at ting en gang tar slutt.  Noen koser seg med mat, noen med god drikke og noen har røykingen som uvanen de "unner" seg.  Selv om det er farlig og usunt er det faktisk forståelig synes jeg. 

Røyking forkorter jo livet med flere tiår og gjør at alderstegnene kommer mye tidligere

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Honey Dew skrev:

Røyking forkorter jo livet med flere tiår og gjør at alderstegnene kommer mye tidligere

Hvor mange tiår, da? Min bestemor var storrøyker til hun døde i en alder av 91. Gud bedre jeg er glad for at hun røykte, for familien hadde ikke overlevd flere tiår til med henne...:fnise:

Jeg er skikkelig antirøyk selv, men jeg tror man skal være forsiktig med å generalisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sorbus skrev:

Hvor mange tiår, da? Min bestemor var storrøyker til hun døde i en alder av 91. Gud bedre jeg er glad for at hun røykte, for familien hadde ikke overlevd flere tiår til med henne...:fnise:

Jeg er skikkelig antirøyk selv, men jeg tror man skal være forsiktig med å generalisere.

http://www.vg.no/forbruker/helse/roeykeloven/10-aar-opp-i-roeyk/a/231866/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sorbus skrev:

Min svgermor døde av kreft da hun var 66 år etter å ha storrøyket. Man kan vel si at hun mistet flere tiår. 

Anonymkode: d9c11...f35

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min svgermor døde av kreft da hun var 66 år etter å ha storrøyket. Man kan vel si at hun mistet flere tiår. 

Anonymkode: d9c11...f35

Statistikk trumfer enkelterfaringer, dessverre. 

Anonymkode: 739af...4e5

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Person 1: "Noen inne her som tydeligvis tar seg meget nær av at flere her inne bruker parfyme hver dag! Vel, dynker man seg i parfyme, så kan jeg forstå at noen reagerer på det, men ærlig talt, er det ikke bra at man vil lukte godt i hverdagen? Noen har tydeligvis altfor sensitive neser!"

Person 2: Nevner at hun er allergisk og skulle ønske at folk kunne roe ned parfymebruken.

Person 1: "Ja og det respekterer jeg, men litt er ikke noe problem mener jeg."

:vetikke:

Anonymkode: 72b23...fc9

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Person 1: "Noen inne her som tydeligvis tar seg meget nær av at flere her inne bruker parfyme hver dag! Vel, dynker man seg i parfyme, så kan jeg forstå at noen reagerer på det, men ærlig talt, er det ikke bra at man vil lukte godt i hverdagen? Noen har tydeligvis altfor sensitive neser!"

Person 2: Nevner at hun er allergisk og skulle ønske at folk kunne roe ned parfymebruken.

Person 1: "Ja og det respekterer jeg, men litt er ikke noe problem mener jeg."

:vetikke:

Anonymkode: 72b23...fc9

Hvor grunn går det an å være?:kari:

Litt nøtter i maten gjør sikkert ikke noe det heller om man hovner opp i hele trynet bare av å lukte på nøtter.

Endret av penny_
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Noen la ut bilde av øynene sine å spurte hva slags farge folk har på sine, og det er jo greit nok selv om det finnes tusen tråder om det fra før, men hun måtte legge til under at bilde ble tatt på vei hjem fra "walk of shame" Idag..

Var også en som lurte på om det var innafor å tatovere "Hønehjørnet" over "hønehjørnet" sitt. Har det klikka for de?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...