Gå til innhold

Decoupage lim Nille


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man får kjøpt det på nille ? Bor en ei liten plass med få butikker,og hobybutikk finnes ikke. Heller ikkje flying tiger og søstrene grene så eg har hørt selger detta

Anonymkode: 2eb37...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten må du dra dit og se etter selv, eller ringe og høre. Nille kan ha forskjellig utvalg i forskjellige butikker. Den nærmeste Nillebutikken her pleide å ha mye hobbyting; mye papirhobby, men etter at butikken fikk ny leder/innkjøpssjef (aner ikke egentlig, men noe har skjedd) har hobbyutvalget minsket veldig. Det er jo også forskjell på kvalitet på decoupagelim, så når det gjelder det ville jeg heller valgt å kjøpe fra en hobbybutikk som Bikuben, CChobby eller Panduro, og da kan du jo handle på nettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2016 den 10.03, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om man får kjøpt det på nille ? Bor en ei liten plass med få butikker,og hobybutikk finnes ikke. Heller ikkje flying tiger og søstrene grene så eg har hørt selger detta

Anonymkode: 2eb37...b47

 

Hvis du skal ha decoupage-lim, så kjøp fra Panduro fremfor Nille. Jeg kjøpte noe lim fra sistnevnte butikk for et halvtår siden, og den har skilt seg, og har blitt noe ekkelt ræl. Så sats på kvalitet selv om du må handle på nettet, det vil lønne seg i lengden.

Anonymkode: c17e8...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...