Gå til innhold

Thai damer systematisk kaperer norske menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er gift og kvinne. Hadde en kaffesamtale med mannlig arbeids kollega. Der han sa til meg at han har et bekjent skap med ei Thai dame som var skilt, han har vært med på fest noen ganger med henne. Han var overrasket at på den første festen var det bare thai damer og norske menn i fra 23- 40 år der, og opplevde at hele tiden så ble han skjenket av Thai damer som ga han alkohol. Venninnen prøvde også sette han opp med eldre kusine av henne med han som ikke var tilstede der.

Er dette en faktisk ting, at Thai damer lager "mikse fester" for norske menn? Ekskluderer thai damer norske kvinner fra sånne fester?         

Anonymkode: 9265a...796

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at de har trangere underliv enn norske damer.

Anonymkode: 65b46...402

• Liker 3
Skrevet

De har vel skjønt hvor lite konkurranse de har fra norske damer. Norske damer er for 90 % av den mannlige befolkning å regne som kalde, overfladiske, arrogante og utilnærmelige. 

For de aller fleste norske menn er det en fullstendig ukjent opplevelse at kvinner selv tar kontakt og viser interesse slik disse thai-damene gjør.

Anonymkode: 0fdc3...0ca

• Liker 6
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De har vel skjønt hvor lite konkurranse de har fra norske damer. Norske damer er for 90 % 20% av den mannlige befolkning å regne som kalde, overfladiske, arrogante og utilnærmelige. 

For de aller fleste norske menn er det en fullstendig ukjent opplevelse at kvinner selv tar kontakt og viser interesse slik disse thai-damene gjør.

Da er jeg enig.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

de vet vel at det er flust av menn som ønsker seg en mer tradisjonell kone, ikke noe galt i det.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Da er jeg enig.

Muligens var jeg litt tabloid, men det er langt mer enn 20 % av den mannlige befolkning som har det på den måten.

Skrevet

Og kvaliteten på disse mennene?😆

• Liker 29
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Vet at mange av de er gold diggere.

Skrevet
1 minutt siden, SunnivaOslo skrev:

Sikkert veldig dårlig sett med norske kvinners øyne, med de vanvittige krav-listene dere har. Kun en liten andel av menn klarer å oppfylle dem, og derfor går dere på rundgang blant disse mennene.

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert veldig dårlig sett med norske kvinners øyne, med de vanvittige krav-listene dere har. Kun en liten andel av menn klarer å oppfylle dem, og derfor går dere på rundgang blant disse mennene.

Hvilken kravliste?

Menn som vil ha thai damer vil ha en "tradisjonell dame" aka en som ikke jobber og bare går rundt og surrer hjemme med matlaging,vasking og sex.

De fleste av disse mennene er trygda alkoholikere.

• Liker 38
Skrevet

Nå vet ikke jeg om det er tilfeldigheter eller ikke. Men de fleste menn jeg har sett sammen med thaidamer her i landet er ikke akkurat noen fruktfat når det kommer til utseende.

Anonymkode: be8d1...a96

• Liker 42
Gjest Frederik
Skrevet (endret)
På ‎11‎.‎12‎.‎2016 den 6.20, AnonymBruker skrev:

Er dette en faktisk ting, at Thai damer lager "mikse fester" for norske menn? Ekskluderer thai damer norske kvinner fra sånne fester?         

Anonymkode: 9265a...796

Hadde du vært singel norsk dama med nære thaivenninner så hadde du sikkert blitt invitert selv om du er norsk dame.  Ikke så rart at thaidamer som bor i Norge dater norske menn.

Endret av Frederik
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet ikke jeg om det er tilfeldigheter eller ikke. Men de fleste menn jeg har sett sammen med thaidamer her i landet er ikke akkurat noen fruktfat når det kommer til utseende.

Anonymkode: be8d1...a96

Min observasjon er det samme..dra på nærmeste lokale pub så finner du dem.

• Liker 5
Gjest Frederik
Skrevet (endret)
7 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Hvilken kravliste?

Menn som vil ha thai damer vil ha en "tradisjonell dame" aka en som ikke jobber og bare går rundt og surrer hjemme med matlaging,vasking og sex.

Kanskje du bør komme deg ut og oppleve thaidamer før du uttaler deg? "Thaidamene" man finner i Norge(og det er de det er snakk om her) er selvsagt i jobb. 

Og du kan spare deg for å kalle menn med thaidamer for trygda alkoholikere. Det er lite respektløst for mennene det gjelder, de på trygd og de som sliter med alkoholproblemer.

Endret av Frederik
Skrevet

"Kaprer"?

"Per" (70) sa i et intervju med VG: Thaidamer forstår ikke språket, de er tynne, hårløse og har ikke cellulitter. "Per" er lett overvektig og har sikkert en del cellulitter og leverflekker skjult under alt det gråe kroppshåret

Fikk litt inntrykk av at han kan ha voldtatt noen, fordi thaidamer "sier aldri nei [de kan ikke] og vil alltid ha sex".

Tror ikke det er så mange norske damer (og europeiske) som er interessert i å "kapre" slike menn

• Liker 40
Skrevet
1 minutt siden, Frederik skrev:

Kanskje du bør komme deg ut og oppleve thaidamer før du uttaler deg? Thaidamen man finner i Norge(og det er de det er snakk om her) er selvsagt i jobb. 

Og du kan spare deg for å kalle menn med thaidamer for trygda alkoholikere. Det er lite respektløst for mennene det gjelder, de på trygd og de som sliter med alkoholproblemer.

Ja så er de trygda alkoholikere.

• Liker 4
Skrevet

Helt ærlig, hvor mange oppegående, høyt utdannede og kjekke menn har dere sett med en thai/filippiner hengende i armene?

Anonymkode: 0f9f9...b64

• Liker 37
Skrevet
9 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Kan du utdype hva du mener om kvaliteten på "disse" mennene? Og samtidig kanskje forklare hvem "disse" mennene er, og hvorfor du synes at dette er morsomt?

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Har du link til denne undersøkelsen?

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, hvor mange oppegående, høyt utdannede og kjekke menn har dere sett med en thai/filippiner hengende i armene?

Hvordan ser man på en mann om han er høyt utdannet? 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...