Gå til innhold

Bursdagsideer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjære, gode snille mamma fyller snart 47 år og jeg har ingen ide om hva jeg skal gi henne i gave. Hun er den beste mammaen jeg kan se for meg og jeg ønsker virkelig at hun skal få den perfekte gave. Hun er glad i å gå på turer og være ute i skogen. Hun er også veldig interessert i fugler. Hun liker mote og klær. Jeg ønsker å gi hun noe hun aldri vil glemme, gjerne en opplevelse, men trenger virkelig hjelp her. Alle forslag blir tatt i mot med åpne armer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye penger har du å rutte med?:) Uavhengig kan du jo gi henne en personlig gave. Har du søsken? Hva med sånn photo-recreation?:) Om du er pittelitt data-hendig, lag en video med bilder av henne og deg(og evt. søsken) fra dere var små og frem til nåtid? Du kan også be familie, venner og kolleger ta en video av seg selv der de forteller hva de setter pris på med henne f.eks. og sette det sammen til en video.

Anonymkode: 256d9...dd5

Skrevet

Tusen takk for flotte tips! Har ikke så mye budsjett egentlig, mamma fortjener en fin gave så da koster det det det koster :) har en bror som egentlig ikke er interessert i sånn photo-recreation, men kan jo alltids prøve å overtale han, tror mamma hadde likt det

Skrevet

Hun er 47 år, og da synes jeg en photo-recreation som her foreslås,  er altfor tidlig.  Slikt passer mer for en 80-åring.  Jeg er selv 60+, men er heldigvis ikke der enda at jeg elsker å gå tilbake i tid. 

Hva med et gavekort til Jotunheimen-opplevelse e.l.?  Eller kanskje en tur til København, eller andre storbyer?   

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...