Lilla90 Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 (endret) Sliter med angst etter å ha møtt veggen. Legen har skrevet ut zoloft 25 mg som kur. Ble livredd da leste bivirkningene, så håper noen der ute har positive erfaringer med zoloft å dele med meg. Endret 10. desember 2016 av Lilla90
Veslefrikk Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 10 minutter siden, Lilla90 skrev: Sliter med angst etter å ha møtt veggen. Legen har skrevet ut zoloft 25 mg som kur. Ble livredd da leste bivirkningene, så håper noen der ute har positive erfaringer med zoloft å dele med meg. Hvorfor ligger denne tråden på "Rampelys?" Be en moderator om å flytte den så blir det kanskje enklere for deg å få relevante svar. 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Min mann brukte dette en lang periode da han virkelig møtte veggen. Hjalp han igjennom en ille periode uten bivirkninger Anonymkode: 9cf69...cc7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Jeg har brukt en annen type antidepressiva, cipralex, mot angst. Ble veldig overrasket, for den ga meg et skikkelig løft. Skulle ønske jeg ikke ventet like lenge som jeg gjorde med å prøve medisin, det er god hjelp for å begynne å snu en vond sirkel. Anonymkode: 2f1af...cdc
Lilla90 Skrevet 11. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2016 (endret) Takk for svar!! Så godt å høre positive erfaringer. Håper på flere 😉 Endret 11. desember 2016 av Lilla90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå