mjau1234 Skrevet 10. desember 2016 #1 Del Skrevet 10. desember 2016 Hei! Noen som har erfaring med tidlig spontanabort? Type uke 5-6? Hvordan har det vært når dere f.eks har vært hos legen? Er det noen som har sjekket noe, eller har de bare sendt hjem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmuen Skrevet 10. desember 2016 #2 Del Skrevet 10. desember 2016 Mistet i uke 5, var helt udramatisk så følte ikke noe behov for å dra til legen så tidlig. Nevnte det bare på første kontroll i neste svangerskap så det ble notert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 10. desember 2016 #3 Del Skrevet 10. desember 2016 Først abort så dro jeg til legen bare for å snakke litt.. Andre spontanabort dro jeg til legen for å få sterkere smertestillende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau1234 Skrevet 10. desember 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 10. desember 2016 10 timer siden, Ruccula skrev: Først abort så dro jeg til legen bare for å snakke litt.. Andre spontanabort dro jeg til legen for å få sterkere smertestillende Men foretok legen noen form for undersøkelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 10. desember 2016 #5 Del Skrevet 10. desember 2016 33 minutter siden, mjau1234 skrev: Men foretok legen noen form for undersøkelse? Nei. Det er ikke nødvendig, kroppen ordner som regel opp selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #6 Del Skrevet 10. desember 2016 Nei, man sjekkes hvis det er mistanke om komplikasjoner som rester/infeksjon. Ikke ellers. Anonymkode: 10caf...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau1234 Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 14. desember 2016 Nei, det merkes! Har gått I en uke og trodd at jeg fremdeles hadde kramper etter spontanabort, vært hos legen 3 ganger for smertene har vært så ufyselige.. viste seg å være nyrebekken betennelse.. for kun siste gang når jeg var inne tok de seg tid til å sjekke spontanaboterte for snart 2 uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #8 Del Skrevet 14. desember 2016 Mistet etter en positiv test, men før jeg hadde vært hos legen. Ringte legen og fortalte om blødningene og fikk komme inn for en samtale. Ingen sjekk, men spørsmål rundt smertene osv. Anonymkode: c62e6...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise28 Skrevet 19. februar 2017 #9 Del Skrevet 19. februar 2017 Hadde i uke 5-6. Planen var å ta abort uansett, men kjæresten var redd jeg skulle dø av blodmangel () så han fikk meg til legen. Da jeg kom dit sjekket han bare at alt var borte, at det ikke var rester igjen av fosteret(?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #10 Del Skrevet 19. februar 2017 På 12/10/2016 den 19.51, mjau1234 skrev: Men foretok legen noen form for undersøkelse? De pleier ikke det, utover om det er tegn til komplikasjoner med symptomer som store smerter, feber, blødninger som vedvarer etter aborten. Anonymkode: 10caf...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå