Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Bør jeg si det ansikt til ansikt til sjefen eller er det ok å ringe eller sende en melding om det? Det er veldig sjeldent jeg jobber samtidig som sjefen hennes (vi har ikke samme sjef). 

Det er mye bedre å ringe enn å sende melding.

Anonymkode: c3802...760

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulighet for å ta det opp med din sjef @The Kitten, og at din sjef snakker med hennes sjef? Dersom du oftere treffer din sjef?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulighet for å ta det opp med din sjef @The Kitten, og at din sjef snakker med hennes sjef? Dersom du oftere treffer din sjef?

Jeg treffer henne egentlig ikke oftere, men har bedre kontakt med henne. Hun andre sjefen er veldig grei og lett og snakke med også, men jeg kan jo høre med min egen sjef først. 

• Liker 1
Skrevet
På 12/10/2016 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke siteringssystemet på kg...

Har ikke fått snakket med sjefen hennes ennå, for begge sjefene har vært utenbys på en konferanse og jeg ville ikke akkurat ringe og ta det opp mens hun var der. 

Tror jeg drar og snakker med henne personlig nå til uken. 

Kommer først tll å spørre om noen har gått skikkelig gjennom stengerutinene med henne. Så forklarer jeg hva jeg reagerer på, og avslutter med at det ikke er meningen å klage, men at jeg følte det var riktig å gi beskjed slik at ting kan bli ordnet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...