Gå til innhold

Sånn hos dere og?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Smash00 skrev:

Er han i samme situasjon som det jeg beskriver? Ja er dårlig i engelsk.

Skal prøve å oversette:

Leggbeinet ligger rett under hudoverflaten. Det betyr at det er lett å kjenne med fingrene. Alle beina i kroppen har noen uregelmessigheter, "bumps". Siden leggbeinet ligger rett under hunden er det lett å kjenne de her. Siden ingen to bein i kroppen er like, og dette er uregelmessigheter, vil det ikke være samme "bump" på det andre beinet.

Anonymkode: d66ea...897

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal prøve å oversette:

Leggbeinet ligger rett under hudoverflaten. Det betyr at det er lett å kjenne med fingrene. Alle beina i kroppen har noen uregelmessigheter, "bumps". Siden leggbeinet ligger rett under hunden er det lett å kjenne de her. Siden ingen to bein i kroppen er like, og dette er uregelmessigheter, vil det ikke være samme "bump" på det andre beinet.

Tusen takk. Men stemmer det virkelig at ingen to bein i kroppen er like? Visste jeg ikke.

Skrevet

Tusen takk. Men stemmer det virkelig at ingen to bein i kroppen er like? Visste jeg ikke.

Ikke helt identiske nei. Lik utforming, men med noen uregelmessigheter som disse "kulene". Om det hadde vært likt hadde det ikke blitt kalt uregelmessigheter. Det hadde vært regelmessigheter :P 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt identiske nei. Lik utforming, men med noen uregelmessigheter som disse "kulene". Om det hadde vært likt hadde det ikke blitt kalt uregelmessigheter. Det hadde vært regelmessigheter :P 

Men føles leggbeinet ditt likt på begge sidene?

Skrevet

Men føles leggbeinet ditt likt på begge sidene?

Som sagt: Uregelmessigheter. Altså er det ikke likt. Det er avvik. Så nei. Om det hadde vært likt hadde det ikke vært uregelmessigheter. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt: Uregelmessigheter. Altså er det ikke likt. Det er avvik. Så nei. Om det hadde vært likt hadde det ikke vært uregelmessigheter. 

Så du har den bumpen du også?

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt nøyaktig lik bump som deg på nøyaktig samme sted hadde det da vært en uregelmessighet?

Skrevet
2 minutter siden, Smash00 skrev:

Men ja. Jeg har uregelmessige kuler på skjelettet jeg og. Akkurat som alle andre mennesker i verden.

Skrevet

Kom deg til legen. Nå!

Anonymkode: 4ed46...baf

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom deg til legen. Nå!

Anonymkode: 4ed46...baf

Legen faktisk.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg hadde hatt nøyaktig lik bump som deg på nøyaktig samme sted hadde det da vært en uregelmessighet?

Hadde det ikke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...