AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #21 Skrevet 10. desember 2016 Gjennomsnittlig høyde, godt trent (ikke boler) og dermed relativt brede skuldre. Sånn f.eks som Dylan Bruce Anonymkode: 199f7...8de
Gjest chisandra Skrevet 10. desember 2016 #22 Skrevet 10. desember 2016 17 timer siden, Alika skrev: Det viktigste er at han er større og høyere enn meg Samme her.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #23 Skrevet 10. desember 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom du skulle beskrive kroppen til den mannen du ønsker mest, hvordan hadde den sett ut da? (Dette er ikke en penis-tråd). 1.Høy/lav? 2.Bredsluldra/ikke bredskuldra? 3.Stor rygg/ikke stor rygg? 4.Store lår/små lår? 5.Store hender/små? Jeg vet ikke hva mer jeg... Hva liker du?:) Anonymkode: 5d5cb...7fc Jeg foretrekker høyere enn meg, men har falt for menn på samme høyde eller til og med lavere oftere enn jeg har falt for høye menn. Kanskje har de mer å by på fordi de må kompensere for høyden? Jeg vet ikke. Jeg har bedre erfaring med menn som er av moderat høyde enn de som er høye. Har hørt noen si at høyde for menn er som store pupper på damer - de mottar så mye overfladisk oppmerksomhet fra det motsatte kjønn at det kan være ødeleggende. Nå har jeg riktignok over middels store pupper selv og liker å tro at jeg har en del å by på ellers og :-) Men som en generell tendens er det kanskje sant. Muligens mer for menn enn kvinner, siden de generelt må "jobbe" for det, og kvinner bryr seg mer om personlige egenskaper. Rygg, lår og hender ser jeg aldri på. Eneste klare preferanse jeg har er at jeg foretrekker hår på brystet over barbert. Pleier også å falle for menn med blå øyne, uten at det er noe jeg tenker over. Anonymkode: 41ae5...e05
Hamik Skrevet 10. desember 2016 #24 Skrevet 10. desember 2016 Middelshøy 180+/-, ikke spinkel helst litt godt bygd/ LITT muskler, ikke for stor rumpe, kraftige hender... men når jeg møter en fyr jeg liker godt personlighetsmessig så gjør det ikke noe om en ikke oppfyller det jeg ser for meg i hodet mitt, så lenge det ikke er i overkant tynn eller tjukk. Tror jeg kan falle for flere forskjellige typer uansett kropp.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #25 Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, Tsunade skrev: Ja, når kvinner ønsker en mann, så er det å foretrekke at han faktisk er en mann og ikke en kvinne. Forresten lurer jeg på hva du mener med "store lår/små lår", "stor rygg/ikke stor rygg". Stor rygg er stor rygg (stor overkropp oftest) Små lår er små lår. (spinkel benbygning som oftest). Anonymkode: 5d5cb...7fc
fulladet Skrevet 10. desember 2016 #26 Skrevet 10. desember 2016 Absolutt foretrukket av det som ble fokusert på er: Ca 185 høy, normale skuldre med svake konturer, rett rygg med god holdning, vanlige lår og og passe store hender. Men jeg er egentlig mest opptatt av proporsjoner, og det eneste punktet her som jeg egentlig bryr meg om er at han har en god kroppsholdning. 1
JenniferA Skrevet 10. desember 2016 #27 Skrevet 10. desember 2016 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom du skulle beskrive kroppen til den mannen du ønsker mest, hvordan hadde den sett ut da? (Dette er ikke en penis-tråd). 1.Høy/lav? 2.Bredsluldra/ikke bredskuldra? 3.Stor rygg/ikke stor rygg? 4.Store lår/små lår? 5.Store hender/små? Jeg vet ikke hva mer jeg... Hva liker du?:) Anonymkode: 5d5cb...7fc Klarer ikke beskrive kroppen til mannen jeg ønsker mest... vanskelig.. for det er mange fine kropper i ulike varianter, men personligheten kan beskrives. . Uten en bra personlighet så fungerer det ikke Endret 10. desember 2016 av JenniferA
Gjest antbug Skrevet 10. desember 2016 #28 Skrevet 10. desember 2016 De jeg har vært mest forelska i har vært lange(185+), slanke og ikke så særlig muskuløse.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #29 Skrevet 10. desember 2016 Litt små lubben går bra. Feks 180 cm og 90 kilo😊 liker ikke spinkle fyrer uten en muskel på kroppen, ellers ingen krav Anonymkode: 172ee...f07
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #30 Skrevet 10. desember 2016 Normalt høy (rundt 1.80) og bamsete Brede skuldre tenner jeg veldig på, men ellers har jeg ikke spesifikke krav. Sun livsstil er et must. Anonymkode: 5dfe1...687
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #31 Skrevet 10. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Normalt høy (rundt 1.80) og bamsete Brede skuldre tenner jeg veldig på, men ellers har jeg ikke spesifikke krav. Sun livsstil er et must. Anonymkode: 5dfe1...687 Kan legge til at han ikke må ha mindre hender enn meg, men det er vel fordi at mine hender er tilnærmet barnehender Anonymkode: 5dfe1...687
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #32 Skrevet 10. desember 2016 Elsker kroppen til mannen min. Han har V-formet overkropp og stram, trent rumpe Tenker ofte over hvor heldig jeg er som har en mann som liker å spise sunt og å trene regelmessig. Men jeg hadde elsket ham like høyt om han fikk litt mage, fordi han er verdens beste pappa for barna våre. Og det finnes ikke noe mer sexy enn menn som elsker å leke/være sammen med barna sine. Anonymkode: 870b7...19c 1
Xcase33 Skrevet 11. desember 2016 #33 Skrevet 11. desember 2016 På 9.12.2016 den 23.00, AnonymBruker skrev: Dersom du skulle beskrive kroppen til den mannen du ønsker mest, hvordan hadde den sett ut da? (Dette er ikke en penis-tråd). 1.Høy/lav? 2.Bredsluldra/ikke bredskuldra? 3.Stor rygg/ikke stor rygg? 4.Store lår/små lår? 5.Store hender/små? Jeg vet ikke hva mer jeg... Hva liker du?:) Anonymkode: 5d5cb...7fc En ting du bare kan lære deg med en gang er at kvinnfolk ikke egentlig bryr seg om hvordan du ser ut ...så lenge det ikke blir for ekstremt spesielt den ene eller andre veien. De er mao ikke visuelle i særlig grad. Det er ikke slik som med oss menn at vi vet om vi liker dem etter 0,7sec basert på utseendet. Det fungerer ikke slik for dem ..ser du bra ut så fint for deg - du blir kanskje shittesta litt mindre i starten enn han skalla lave fyren med ølvom - men ellers står dere ganske likt. Om du er rik eller ikke har lite å si ...med mindre du selv er avhengig av å være rik f.eks for å ha selvtillit og gå med rett rygg i hverdagen. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #34 Skrevet 11. desember 2016 På 10.12.2016 den 1.05, AnonymBruker skrev: Sykeste komplementet jeg har fått, viss det var et komplement hmm . Var at hun sa "Jeg liker lårene dine", noe hun sa idet hun la hånden på låret mitt. Noe som var veldig merkelig i og med at jeg ikke har verken muskuløse eller små lår . Anonymkode: 58436...f8d Jeg legger merke til lår. Jeg er en av disse. Og de store skøyteløperne, er fortesten hot i mine øyne. Det viktigste er - (foruten personligheten) - at han ikke er for spinkel og mager. Senete kropp er turn off. Han kan med fordel godt ha litt ekstra kjøtt, men ikke over alle støvleskaft. Ganglaget er også noe jeg legger merke til, og som har betydning, men da kommer vi fort borti egenskaper igjen, som ikke ble spurt om her. ( selvtillit, utstråling, holdning) Han trenger ikke være like høy som meg heller. Anonymkode: 27d9f...252
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. desember 2016 #35 Skrevet 11. desember 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #36 Skrevet 11. desember 2016 10 timer siden, Xcase33 skrev: En ting du bare kan lære deg med en gang er at kvinnfolk ikke egentlig bryr seg om hvordan du ser ut ...så lenge det ikke blir for ekstremt spesielt den ene eller andre veien. De er mao ikke visuelle i særlig grad. Det er ikke slik som med oss menn at vi vet om vi liker dem etter 0,7sec basert på utseendet. Det fungerer ikke slik for dem ..ser du bra ut så fint for deg - du blir kanskje shittesta litt mindre i starten enn han skalla lave fyren med ølvom - men ellers står dere ganske likt. Om du er rik eller ikke har lite å si ...med mindre du selv er avhengig av å være rik f.eks for å ha selvtillit og gå med rett rygg i hverdagen. Alle har preferanser Anonymkode: 5d5cb...7fc
Duchess2 Skrevet 12. desember 2016 #37 Skrevet 12. desember 2016 Foretrekker minst et hode høyere enn meg (er 165), en mannemann som kan spise som en mann! Syns absolutt ikke de mest rippa er attraktive. Få litt fett på kroppen store lår er et pluss. Det blir litt overfladisk da, personlighet har veldig mye å si! En som bærer seg selv bra. Heller en tynn stolt mann enn en usikker muskelbunt.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #38 Skrevet 12. desember 2016 På 10.12.2016 den 1.05, AnonymBruker skrev: Sykeste komplementet jeg har fått, viss det var et komplement hmm . Var at hun sa "Jeg liker lårene dine", noe hun sa idet hun la hånden på låret mitt. Noe som var veldig merkelig i og med at jeg ikke har verken muskuløse eller små lår . Anonymkode: 58436...f8d Sjekketriks. Og du falt. Anonymkode: 89ba8...93d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #39 Skrevet 12. desember 2016 1.Høy/lav? 175-185 er perfekt 2.Bredsluldra/ikke bredskuldra? Brede skuldre 3.Stor rygg/ikke stor rygg? Stor rygg 4.Store lår/små lår? Store lår 5.Store hender/små? Store hender ... og min kjære er 175, har normalt brede skuldre, litt kraftig rygg pga tung jobb men han er ellers slank og har store hender. Fineste i verden. Anonymkode: 22e06...821
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #40 Skrevet 12. desember 2016 På 12/9/2016 den 23.00, AnonymBruker skrev: Dersom du skulle beskrive kroppen til den mannen du ønsker mest, hvordan hadde den sett ut da? (Dette er ikke en penis-tråd). 1.Høy/lav? 2.Bredsluldra/ikke bredskuldra? 3.Stor rygg/ikke stor rygg? 4.Store lår/små lår? 5.Store hender/små? Jeg vet ikke hva mer jeg... Hva liker du?:) Anonymkode: 5d5cb...7fc Generelt har de fleste vært høye, som i over 185, med unntak av en eks på 175-178 og en jeg klinte med en gang på typ 175ish. Har ingen spesielle preferanser i forhold til skulder/rygg egentlig, samtidig som jeg ikke er kjempegira på menn som er litt "spe". Trenger ikke å være megatrente, men for tynne er definitivt heller et issue enn litt for tjukke. Det har mest med at jeg selv føler meg så himla tjukk dersom jeg skal være sammen med en slank fyr (som min relativt lave eks var). Når det kommer til lår og hender har jeg faktisk preferanser. Jeg elsker store lår og jeg elsker maskuline hender. Anonymkode: acacf...44d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå