Gå til innhold

Til kvinner: Hvilken kroppstype?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du skulle beskrive kroppen til den mannen du ønsker mest, hvordan hadde den sett ut da? (Dette er ikke en penis-tråd).

1.Høy/lav?

2.Bredsluldra/ikke bredskuldra?

3.Stor rygg/ikke stor rygg?

4.Store lår/små lår?

5.Store hender/små?

Jeg vet ikke hva mer jeg... Hva liker du?:)

Anonymkode: 5d5cb...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I årenes løp har jeg vært tiltrukket av menn som har vært både høyere og lavere enn meg, spinkle og bamsete, langhåra og skalla, med skjegg og uten skjegg. Så kroppen har vist seg å spille forsvinnende liten rolle, det er mannen inni som er viktigst :) (Forresten har jeg helt ærlig aldri tenkt på størrelsen på lårene til en jeg har vært interessert i)

Anonymkode: b4876...6d7

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I årenes løp har jeg vært tiltrukket av menn som har vært både høyere og lavere enn meg, spinkle og bamsete, langhåra og skalla, med skjegg og uten skjegg. Så kroppen har vist seg å spille forsvinnende liten rolle, det er mannen inni som er viktigst :) (Forresten har jeg helt ærlig aldri tenkt på størrelsen på lårene til en jeg har vært interessert i)

Takk for svar :) interessant å lese

Gjest Chauve-Souris
Skrevet

Høy, bred, stor, store, store. Men i bunn og grunn har det ikke så mye å si så lenge han i det minste er større og sterkere enn meg, personligheten er mye viktigere. Og at han er en mann etter min definisjon. :) 

Skrevet

Lang, mager og senete.

Anonymkode: 9043d...411

• Liker 1
Skrevet

Er det ofte tendenser til at kvinner ønsker "menn som er menn"?

TS

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke hva jeg foretrekker utseendemessig. En mann blir som oftest attraktiv for meg på grunn av personligheten. Jeg har vært betatt av alle de trekkene du lister opp. :) Så jeg vet desverre ikke.

Anonymkode: d3e15...09c

Skrevet

Det viktigste er at han er større og høyere enn meg :)

Skrevet (endret)

Så lenge han er høyere enn meg og bredere/større enn meg så går det bra :) 

Endret av Rosewood
Skrevet

Jeg tror jeg ville gått for en som har de samme interessene, som er snill, i hvert fall. Må ta det litt som det kommer, da man aldri vet. Utseendet trenger ikke være helt på topp, men det bør være ok. Hårlengde osv, har hvel ingenting å si. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sykeste komplementet jeg har fått, viss det var et komplement hmm :klo:. Var at hun sa "Jeg liker lårene dine", noe hun sa idet hun la hånden på låret mitt. Noe som var veldig merkelig i og med at jeg ikke har verken muskuløse eller små lår :laugh:.

Anonymkode: 58436...f8d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du skulle beskrive kroppen til den mannen du ønsker mest, hvordan hadde den sett ut da? (Dette er ikke en penis-tråd).

1.Høy/lav?

2.Bredsluldra/ikke bredskuldra?

3.Stor rygg/ikke stor rygg?

4.Store lår/små lår?

5.Store hender/små?

Jeg vet ikke hva mer jeg... Hva liker du?:)

Kan godt beskrive hvordan kroppen til drømmemannen ser ut i hodet - men den sier ikke så mye om hvordan kropper jeg pleier å falle for (siden det ikke er kroppene jeg faller for :P )... De jeg ender opp med å like kan være alt fra tynne til å ha masse muskler..

Perfection ville kanskje vært en middels høy (170-190ish), litt breiskuldra, litt størrelse på ryggen, medium lår, medium hender, og en rund fin rumpe (squats:hjerte:)... But again, kroppen har veldig lite å si for hvem jeg faller for..

• Liker 1
Skrevet

Flere? :)

Skrevet
15 timer siden, pika skrev:

Kan godt beskrive hvordan kroppen til drømmemannen ser ut i hodet - men den sier ikke så mye om hvordan kropper jeg pleier å falle for (siden det ikke er kroppene jeg faller for :P )... De jeg ender opp med å like kan være alt fra tynne til å ha masse muskler..

Perfection ville kanskje vært en middels høy (170-190ish), litt breiskuldra, litt størrelse på ryggen, medium lår, medium hender, og en rund fin rumpe (squats:hjerte:)... But again, kroppen har veldig lite å si for hvem jeg faller for..

En middels høy mann på 1.90? 😄

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ofte tendenser til at kvinner ønsker "menn som er menn"?

TS

Ja, når kvinner ønsker en mann, så er det å foretrekke at han faktisk er en mann og ikke en kvinne.

Forresten lurer jeg på hva du mener med "store lår/små lår", "stor rygg/ikke stor rygg".

Skrevet
19 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

En middels høy mann på 1.90? 😄

Hahaha.. ja :P

Skrevet

Atletisk 

Anonymkode: 83dc8...831

Skrevet

Oioioi, vet om mange fine mannekropper! Men de trenger ikke passe i en spesifikk mal for at jeg skal digge dem :P Men har en sans for stramme kropper da...

Skrevet

Har vært sammen med atletiske typer før.

Nå er jeg blodforelska i en fyr som er bittelitt lavere enn meg (1.70), skalla og rimelig småfeit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...